خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام،در جمع کارکنان جهاد کشاورزی شهرستان شهرکرد گفت: تبعیت از ولايت رمز پیروزی، تداوم و تقويت جمهوری اسلامی ايران است.
کد خبر: ۹۵۷۷۴۲۹
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و عید سعید مبعث مراسم مراسمی با حضور مسئولان و کارکنان جهاد کشاورزی شهرستان شهرکرد برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر، با تبریک عید سعید مبعث گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: عظمت بعثت پیامبر اعظم صلی الله علیه وآله وسلم به حدّی است که خداوند متعال در خلقت آسمان ها و زمین، هرگز نعمت بزرگ را بیان نفرمود، اما در آیه 164 مبارکه آل عمران "لَقَدْ مَنَّ اللَّهُ عَلَى الْمُؤْمِنِينَ إِذْ بَعَثَ فِيهِمْ رَسُولًا مِنْ أَنْفُسِهِمْ يَتْلُو عَلَيْهِمْ آيَاتِهِ وَيُزَكِّيهِمْ وَيُعَلِّمُهُمُ الْكِتَابَ وَالْحِكْمَةَ وَإِنْ كَانُوا مِنْ قَبْلُ لَفِي ضَلَالٍ مُبِينٍ" می فرماید " خدا بر اهل ایمان منّت گذاشت که رسولی از خودشان در میان آنان برانگیخت که بر آنها آیات او را تلاوت می‌کند و آنان را پاک می‌گرداند و به آنها علم کتاب (احکام شریعت) و حقایق حکمت می‌آموزد، و همانا پیش از آن در گمراهی آشکار بودند".  عظمت این بعثت در خود آیة شریفه مشخّص شده است. بر این اساس که خداوند متعال به مسئله تربیت و تزکیة انسانها اهمّیّت بسیاری قائل است و وجود مقدّس حضرت پیامبر اعطم صلی الله علیه وآله وسلم در آغاز رسالتشان می فرمایند: "انَّما بُعِثتُ لِاُتمِمَّ مکارم الأخلاق" به راستی من مبعوث گردیدم تا مکارم اخلاق را کامل کنم.

وی، در ادامه به شاخصه های حرکت در مسیر انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: حرکت در مسیر والای انقلاب اسلامی تنها با تکیه بر شاخصه های مهم و الهی بصیرت، ولایتمداری و بهره گیری از فرهنگ ایثار و شهادت محقق می شود و این شاخصه های ارزشمند راهنمای هر انسان به سوی سعادت و سربلندی در فضای غبارآلود فتنه ها هستند.

یارگار سالهای دفاع مقدس، افزود: اگر برخي از انقلاب هاي كشورهاي اسلامي دوام و ثبات ندارد علت آن نبود اتحاد مردم و رهبري منسجم است و دشمن با استفاده از اين ضعف اساسی به راحتي مهره هاي استبدادي استكبار را در بين آنها رسوخ داده و تفرقه انگيزي نموده و آن انقلاب ها را از مسیر اصلی شان منحرف می کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، اظهار داشت: سلاح ايمان، تقوا، بصيرت و عمل به هنگام و به موقع از جمله راه هاي پاسداشت از انقلاب اسلامی و خون سرخ شهداست كه بايد در جامعه بیشتر تقويت شود.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران، پس از پیروزی انقلاب اسلامی برخوردهای نظامی از جمله جنگ تحمیلی ، تحریم ها فشارهای اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و ایجاد فتنه،  اگر چه روزهای تلخ و شیرینی را برای عموم مردم رقم زده ولی دائما سرمایه اقتدار سیاسی، اجتماعی، دفاعی و اقتصادی ایران در زیرساخت های مهم بطور خاص سرمایه انسانی و اجتماعی و منابع اقتصادی در حوزه های انرژی، فولاد، فرآوره های پتروشیمی، راه، بهداشت و سلامت و تولیدات صنعتی و کشاورزی بصورت تصاعدی افزایش پیدا کرده است.

کارشناس مسایل مذهبی و سیاسی ادامه داد: در این بیش از چهار دهه پیروزی انقلاب اسلامی، اقتدار سیاسی و امنیتی جمهور اسلامی ایران در سطح ملی و هم در نگاه مبارزان جهان افزایشی چشمگیر داشته که  امید آفرین برای دوستان و برای دشمنان خیره کننده بوده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، به جنگ های تحمیلی، نرم و ترکیبی اشاره کرد و افزود: در جنگ تحمیلی، رزمندگان اسلام احازه تصرف یـک وجب از جغرافیای ایران را به دشمنان نداد و امروز ایران از بزرگترین سرمایه یعنی استقلال و اقتدار ملی برخوردار است.

ورود موسس انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) در بهمن ۵۷، آغاز بزرگی بود، برای تجدید حیات دین و ارزش های اسلام ناب در میان پیروان همه ادیان الهی در جهان بود. با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران نظامی با محوریت اسلام ناب حاکم شد که معادلات استکبار چهانی را به هم زد و امروز انقلاب اسلامی ایران الگو بسیاری از کشورها و آزادیخواهان جهان شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب پیرامون اهمیت انتخابات و تأثیر آن بر سرنوشت کشور در سالهای آینده، گفت: حضور حداکثری و انتخاب اصلح در اقتدار ایران اسلامی، رفع مشکلات اقتصادی، رونق بازار تولید، پیشرفت جامعه و برون رفت از گرفتاری های عموم مردم بسیار موثر است.

وی، وظیفه نیروهای ولایتمدار، مومن و انقلابی را بر تلاش مضاعف برای روشنگری برای شرکت فعال و حماسی آحاد مردم در سرنوشت خود دانست و لزوم تبلیغ و بصیرت دهی همگانی برای مشارکت پرشور و انتخاب آگاهانه را مورد تأکید قرار داد و افزود: برای خنثی سازی توطئه های دشمنان انقلاب و ملت بزرگ ایران اسلامی، باید در انتخابات حضوری حماسی و حداکثری داشته باشیم و با بررسی سابقه نامزدهای انتخاباتی، اصلح را انتخاب کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام،با اشاره با جنایات اسراییل با حمایت امریکا در نسل کشی در غزه،گفت:جنگ غزه قدرت بازدارندگی ارتش اسراییل را در هم شکست، بازدارندگی در اسراییل به این معناست که هیچ‌کس جرات حمله به اسراییل را ندارد اما این قدرت در جنگ غزه شکسته شد.

یارگار سالهای دفاع مقدس، افزود: عملیات طوفان الاقصی بر افسانه شکست‌ناپذیری ماشین جنگی اسرائیل خط بطلان کشید و نیز نظریه سید مقاومت که رژیم اسرائیل سست‌تر از خانه عنکبوت است را به اثبات رساند. گروه جهادی به دنیا ثابت کردند که رژیم کودکش و جعلی اسراییل در برابر اراده آهنین مقاومت، بسیار سست و لرزان است.عملیات موفقیت‌آمیز حماس علاوه بر این‌که پروژه عادی‌سازی روابط با اسراییل را نقشی بر آب کرد، برتری‌های رزمی، اطلاعاتی و امنیتی این جنبش را به‌صورت شکوهمند به نمایش گذاشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار