خبرهای داغ:
دهه نودی های شوش همزمان با دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی به مقام شامخ شهداء ادای احترام کردند.
کد خبر: ۹۵۷۷۴۶۵
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، به همت گروه مقاومت بسیج امام علی علیه السلام و همزمان با دهه فجر و در آستانه سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی پسران دهه نودی با حضور در گلزار شهدای شهرستان شوش دانیال (ع) مزار مطهر شهدا را گلباران کردند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید بقایی گفت: نو گلان دهه نودی در این مراسم ضمن قرائت فاتحه و نثار شاخه گل بر مزار شهدا و با ادای ادب و احترام جهت ادامه راه شهدا عهد و پیمان بستند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران در سایه مجاهدت ها و رشادت های شهدا به ثمر رسید و امروز ما شاهد پیشرفت های چشمگیری در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی و سیاسی هستیم و این حقیقت را باید به نسل امروز انتقال داد.

فرمانده حوزه شهید بقایی تصریح کرد: گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی بیانگر اصل این واقعیت است از این رو نسل‌های ما باید بدانند که چه اتفاقاتی افتاده است، انقلاب نه ارزان و نه فوری به دست آمده است بلکه خون جوانان و مردم ما جاری شده تا انقلاب اسلامی به پیروزی رسید

وی خاطرنشان کرد: تمام تلاش دشمن این بود که با جنگ تمام عیار ترکیبی باورها را تغییر دهد و ضد ارزش ها را ارزش القا نماید و شعائر الهی را در ذهن نسل امروز ضد ارزش و ایجاد گسل و فاصله نماید اما ان شا لله این توطئه خنثی خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها