نشست روشنگری و بصیرت افزایی ویژه رأی اولی‌ها تحت عنوان طرح شهید آرمان علی وردی به مناسبت دهه فجر در مسجد فاطمه الزهرا(س) روستای دسک بخش بنت با حضور بسیجیان و اهالی این روستا برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۷۴۸۶
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۹

به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر سرهنگ حسین نکوئی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر گفت:  مبنای کار ما در هر زمینه‌ای فرمایشات مقام معظم رهبری است و رهبری بر چهاراصل امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت در انتخابات تأکید کرده‌اند و دراین‌ بین بعد از امنیت، مقوله سلامت انتخابات از مولفه‌های اصلی است که قاعدتاً رقابت و مشارکت را موجب می‌شود و باید با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اجرای این راهبردها تلاش کنیم.

وی تلاش‌های دشمن را برای زیر سؤال‌ بردن سلامت انتخابات یادآور شد و گفت: دشمن از تمام توطئه‌ها برای کاستن مشارکت مردم در انتخابات استفاده می‌کند و در این‌ بین جنگ رسانه‌ای از اهداف دشمن است که باید با برنامه‌ریزی دقیق و راهکار مناسب برای خنثی‌کردن این توطئه‌ها ارائه شود.

حسین نکوئی در ادامه بیان کرد: تمام تلاش‌ها بر پایه این است که انتخابات پیشرو به بهترین نحو برگزار شود و شهرستان نیکشهر همانند ادوار گذشته به لحاظ مشارکت جزو شهرستان های پیشرو استان مطرح شود.

ارسال نظرات