نشست روشنگری و بصیرت افزایی ویژه رأی اولی‌ها تحت عنوان طرح شهید آرمان علی وردی به مناسبت دهه فجر در خوابگاه مدرسه شبانه روزی آیت الله خامنه‌ای با حضور دانش آموزان این مدرسه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۷۶۶۰
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر سرهنگ حسین نکوئی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر گفت: انتخابات براى کشور، براى نظام، براى مردم، در همه دوره‏‌ها یک دستاورد بزرگ است و انتخابات، آن نقطه اساسى وصل افکار و آراى مردم به بدنه نظام اجرایى است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر با اشاره به‌ بیانات رهبر انقلاب، گفت: انتخابات، فقط یک پدیده سیاسى نیست، انتخابات، مظهر حضور مردم، مظهر احقاق حق، مظهر توانایى و اقتدار ملى براى یک کشور است.

وی تصریح کرد: انتخابات اگر به‏ صورت مطلوب انجام بگیرد، آینده را تضمین و امنیت کنونى را هم تأمین می‌کند.

نکوئی با بیان اینکه از دیدگاه رهبر انقلاب در انتخابات، دو مسئله از همه مهمتر است، افزود: مسئله اول، حضور مردم، شرکت مردم که بایستی وسیع و گسترده باشد و مسئله دوم، قانون گرائی در انتخابات، وفاداری به قانون، و احترام به رای مردم است.

وی با تاکید بر حضور حدّاکثری و عمومی مردم در انتخابات اظهار کرد: حضور یکپارچه مردم، حضور پرشوق و امیدوارانه و قدرتمندانه مردم موجب میشود که دشمن مأیوس بشود؛ وقتی دشمن مأیوس شد، کارآیی خود را از دست خواهد داد.

ارسال نظرات