سازمان بسیج مداحان و ه‍یئات مذهبی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی و ۲۲ بهمن بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۷۷۸۵۱
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، متن این بیانیه به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

انقلاب اسلامی و تاسیس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دوره معاصر با رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خمینی (ره) تاسیس و الهام بخش حرکت ها و نهضت های فکری جهان و تاثیر گذار بر همه معادلات بین المللی گردید و به استعمار و استکبار در کشوری که کاملا وابسته به قدرت های بزرگ بوده و تمام تصمیمات در خارج از مرزها اخذ می گردید پایان داد و این مرز و بوم متمدن و تاریخ ساز را به مستقل ترین کشور جهان مبدل نمود و امروز نیز با رهبری مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، همان مسیر روشن با اقتدار ادامه یافته و روز به روز بر این جایگاه متعالی با حمایت و همراهی مردم سرافراز ایران افزوده شده است. در ۲۲ بهمن هر سال مردم این سرزمین با حضور پرشور خود در راهپیمایی‌ها حماسه‌ای شکوهمند می‌آفرینند و امید را بر ایران اسلامی نقش می‌بندند و انتظارشان حفظ کرامت ایران و ایرانی، پیشرفت و توسعه همه جانبه و متوازن و استقرار اسلام رحمانی و معرفی کشور منسجم و مستقل به جامعه جهانی است.

در چهل و پنجمین فجر انقلاب اسلامی ایران، شکوه پیروزی را پاس می داریم. بر امام و شهیدان درود می فرستیم و برای سربلندی کشور عزیز و انقلاب بزرگ ملت ایران، با حضور در راهپیمایی 22 بهمن، میثاق خود را با امام ، شهیدان و ولایت فقیه تازه می گردانیم.

سازمان بسیج مداحان و ه‍یئات مذهبی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد

ارسال نظرات