خبرهای داغ:
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی گفت: عملیات والفجر ۸ نمونه‌ درخشان از تقید بر اصول حفاظتی است، که هنوز بعد از سالیان سال میشود نکات بسیار زیادی از این عملیات در حوزه‌ی رعایت اصول حفاظت از اطلاعات آموخت.
کد خبر: ۹۵۷۷۸۹۹
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، مراسم گرامیداشت سالروز عملیات غرور آفرین والفجر ۸ و روز حفاظت اطلاعات در سپاه با سخنرانی امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی با حضور فرماندهان، مدیران، رزمندگان و آحاد کارکنان سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در سالن همایش‌های مدرسه علمیه امام کاظم(علیه‌السلام) قم برگزار شد.
عملیات والفجر ۸ نمونه‌ درخشان رعایت اصول حفاظتی است

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی در این مراسم با تبریک دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، جانبازان و ایثارگران عملیات غرورآفرین والفجر ۸ در بیستم بهمن ۱۳۶۴، اظهار کرد: رعایت دقیق اصول حفاظت از اطلاعات رکن اصلی امورات نظامی است، عملیات والفجر ۸ در دوران دفاع مقدس نمونه‌ء درخشان از تقید بر اصول حفاظتی است، که هنوز بعد از سالیان سال میشود نکات بسیار زیادی از این عملیات در حوزه‌ی رعایت اصول حفاظت از اطلاعات آموخت و با بیان هنر و در قالب داستان و حکایت برا نسل کنونی و نسل‌های آینده بازگو کرد که بسیار عبرت آموز خواهد بود.
عملیات والفجر ۸ نمونه‌ درخشان رعایت اصول حفاظتی است

سرلشکر موسوی با بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی چنان لرزه‌ی بر اندام استکبار و امریکای جنایتکار انداخته است که رَعشه‌های این انقلاب بر بدن ایادی کفر و استکبار هر روز نماین‌تر می‌شود.
عملیات والفجر ۸ نمونه‌ درخشان رعایت اصول حفاظتی است

وی با اشاره به نعمت انقلاب اسلامی و رهبری حکیمانه و مدبرانه فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) افزود: تبیین مسیر انقلاب و اهداف و دستاوردهای آن وظیفه‌یست که باید برای مردم که صاحبان اصلی انقلاب‌اند دقیق بازگو شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات