رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان گفت: ۷۶ درصد از نامزدهای انتخاباتی استان مرکزی تائید نهایی شدند.
کد خبر: ۹۵۷۷۹۷۷
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام مبارک‌آبادی رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان مرکزی از تایید نهایی۷۶ درصد از نامزدهای انتخاباتی استان مرکزی خبر داد و گفت: در حوزه انتخابیه اراک و خنداب و کمیجان ۱۳۷ نفر؛ تفرش و آشتیان و فراهان ۶۸ نفر در خمین ۳۷ نفرتایید صلاحیت شده اند. 
وی افزود: همچنین در ساوه و زرندیه ۶۳ نفر، شازند ۴۳ نفر،محلات و   دلیجان ۳۰ نفر به تایید رسیده اند. 
رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان مرکزی تصریح کرد: در مجموع ۳۷۸ نفر معدل ۷۶ درصد در سطح استان به تایید نهایی رسیده اند. 
حجت‌الاسلام مبارک‌آبادی اضافه کرد: کسانی که برای اولین بار توسط هیت مرکزی تایید شده و در شورای نگهبان عدم احراز یا عدم تایید شده اند به مدت ۳ روز فرصت دارند به سامانه داوطلب مراجعه کرده و شکایت خود را مطرح کنند و ظرف یک هفته شورای نگهبان به آنها توجه خواهد کرد. 
وی افزود: لیستی که اکنون منتشر و تحویل فرمانداری ها می شود یک لیست ۹۹ درصدی است که این یک درصد برای افرادی است که برای اولین بار عدم تایید می شوند. 

حجت‌الاسلام مبارک‌آبادی تصریح کرد: داوطلبان ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری ۳ داوطلب در حوزه انتخابیه استان مرکزی تأیید صلاحیت شدند.

 بر این اساس آیت اله "محسن اراکی"، آقای "کاظم سپاسی آشتیانی" و آقای "علی عباسی" از حوزه انتخابیه استان مرکزی جهت حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری مورد تأیید شورای نگهبان قرار گرفتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات