خبرهای داغ:
دامغان_ کانون بسیج مهندسین صنعت و معدن شهرستان دامغان با صدور پیامی از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند.
کد خبر: ۹۵۷۸۰۷۳
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، کانون بسیج مهندسین صنعت و معدن شهرستان دامغان با صدور پیامی از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند. متن پیام به شرح ذیل می باشد؛

بسم الله الرحمن الرحیم

یُریدونَ لِیُطفِئوا نورَ اللَّهِ بِأَفواهِهِم وَاللَّهُ مُتِمُّ نورِهِ وَلَو کَرِهَ الکافِرونَ

ملت بزرگ ایران جشن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی‌شان را در حالی برگزار می‌نمایند که آوازه عظمت انقلاب اسلامی ایران اکنون در شرق و غرب عالم پیچیده است. انقلابی که با اهداف عالی از حاکمیت اسلام ناب تا برقراری عدالت و استقلال‌طلبی و عدم سرسپردگی به قدرت‌های استعماری، به پشتوانه حمایت خیل عظیم ملت ایران و رهبری امام بزرگوار رضوان‌الله تعالی علیه به پیروزی رسید.

بدخواهان این مرز و بوم کام ملت ایران را که با سرنگونی نظام طاغوت و پیروزی انقلاب شیرین شده بود به واسطه جنگی نابرابر تلخ کردند هر چند که دفاع مقدس ملت ایران نیز در جهان زبانزد شد و خون‌های پاک مردم ایران زمین، ضامن استقلال، اسلام و حفظ تمامیت ارضی ایران شد و ذره‌ای از خاک ما دست اجنبی نماند. 

اما این پایان کار نبود و استکبار چون در برابر مقاومت ملت ایران سر فرود آورد، میدان تحریم و جنگ اقتصادی را فراهم ساخت تا ندای عدالت‌طلبی ملت ایران را در جهان خاموش سازد، غافل از آنکه هر قدر که اتحاد و همدلی ملت ایران جلوه کرد و نقشه‌های دشمن یکی پس از دیگری شکست خورد، فتنه‌ها نیز سر برآوردند و استکبار در آوردگاه فتنه‌ها، همۀ اذنابش را به میدان آورد و با یک جنگ ترکیبی با امپراتوری رسانه‌ای خود، ملت ایران را به مبارزه طلبید. اما مردم بصیر و هوشیار ایران که در پس سال‌ها مقاومت و ایثار همچون پولاد آب دیده شده بودند این بار نیز پوزۀ دشمن را به خاک ذلت مالیدند.

کانون بسیج مهندسین صنعت و معدن دامغان ضمن تبریک فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل عظیم‌الشأن و شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی، از آحاد ملت عزیز ایران و دامغان برای حضور با شکوه در راهپیمایی‌های ۲۲ بهمن در سراسر کشور و بیعت مجدد با آرمان‌های بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی و خلف صالحش مقام معظم رهبری، دعوت به عمل می‌آورد و با فریادی رسا به جهانیان اعلام می‌دارد که ایران عزیز همچنان استوار به سمت قله‌های افتخار با وحدت ملی و رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب به پیش خواهد رفت. ان‌شاءالله   

   کانون بسیج مهندسین صنعت و معدن شهرستان دامغان

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار