خبرهای داغ:
سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان در آستانه یوم‌الله ۲۲ بهمن و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اطلاعیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۷۸۱۰۷
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

 

"بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر شمیم روح بخش بهار انقلاب اسلامی به مشام می رسد و تمامی ملت انقلابی و غیور جمهوری اسلامی را سرشار از شور و حماسه حضور می سازد. طلیعه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، فرصتی غنیمت برای یادآوری رشادت ها و دلاوری های ملت مجاهد و انقلابی ایران اسلامی و مبارزات امت آزادی خواه و حق طلب در برابر حاکمیت زور و مستعمره ی شیطان بزرگ است.

 

درخت تنومند انقلاب اسلامی که ریشه در خاک پاک اسلام ناب محمدی دوانده و با خون پاک شهدای والا مقام و با تدبیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی امروزه در برابر طوفان های دشمنان و کینه توزان انقلاب و اسلام، با صلابت تر از گذشته قد علم کرده و سایه خود را بر سر امت واحده اسلامی در اقصی نقاط جهان گسترانده است.

 

امروز، انقلاب اسلامی ایران با تکیه بر رهبری حکیمانه و الهی  و مردم توانمند و غیرتمند در مقابل تمام این بدخواهی‌ها و ستم‌ها ایستاده است و الگویی برای مسلمانان و آزادگان جهان در دیگر کشورها در مقاومت شده و جبهه مقاومت امروز فراتر از مرزهای ایران اسلامی شکل گرفته و در اقصی‌نقاط جهان شاهد برافراشته شدن پرچم مبارزه با ظلم هستیم و شاهدیم که جمهوری اسلامی ایران، کشور مستقل و مقتدر در ساحت‌های مختلف و منشأ تحولات عظیم در جهان است و معادلات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای بدون حساب کردن ایران معنایی ندارد و در هر حال، انقلاب ملت ایران به مسیر پرافتخار خود ادامه خواهد داد و مانع‌تراشی‌ها و سنگ‌اندازی‌های خارجی نخواهد توانست نهضت ملت ایران را متوقف کند.

 

تحریم‌های ظالمانه دشمنان، در کنار سختی‌های خود موجب رشد و شکوفایی‌های متعدد برای کشور شده و دانشمندان کشور با تکیه بر شعار ما می‌توانیم امروز توانسته‌اند بسیاری از نیازها را بدون وابستگی به غرب و شرق تأمین کنند و عزت و سربلندی که ملت ایران به برکت انقلاب و رهبری دینی خود بدست آورده،  مهمترین دستاورد برای مردم بوده است.

 

سپاه ولیعصر (عج) خوزستان ضمن تجدید میثاق با آرمان های رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (قدس سره) و با پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا ضمن شرکت در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن از عموم مردم همیشه در صحنه خوزستان برای حضور در این اجتماع با شکوه دعوت به عمل می آورد.

 

روابط عمومی و تبلیغات سپاه ولیعصر (عج) خوزستان"

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها