خبرهای داغ:

بیانیه سازمان بسیج رسانه استان همدان به مناسبت فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن ماه

همدان- سازمان بسیج رسانه استان همدان به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۲۲ بهمن ماه بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۷۸۱۱۲
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سازمان بسیج رسانه استان همدان به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۲۲ بهمن ماه بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

دشمنان کوردلی که از خانه‌های عنکبوتی خود نعره می‌زدند که جمهوری اسلامی دهه فجر امسال را نخواهد دید چشمان خود را باز کنند و ببینند چگونه رویش‌های انقلاب اسلامی و فرزندان رهبر کبیر انقلاب، دشمنان تا دندان مسلح را خار و ذلیل کرده‌اند و به استیصال انداخته‌اند!

بهار انقلاب و ایّام الله دهه فجر انقلاب اسلامی امسال را در حالی جشن می‌گیریم که باد‌هایی که استکبار جهانی کاشته بود طوفان درو کرد و گوشه‌ای از طوفان الاقصی هیمنه پوشالی شان را درهم کوبید و ضعف و زبونی‌شان را در معرض دید همگانی گذاشت تا جهانیان به خوی وحشی‌گری این ببر کاغذی پی ببرند!

جهان در زیر لوای تشعشعات نورانی انقلاب حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) آبستن رخداد بزرگ دگرگونی و طغیان آزادیخواهان علیه سیاهی، تباهی و بی‌عدالتی‌ها ست.

راه طولانی و پر خطری که  ملت ایران عزیز برای رهایی از سلطه استبداد جهانی و دیکتاتوری داخلی پیموده است حالا همچون چراغی نورانی راهنمای مردم مستضعف و حق طلب جهان گردیده و می‌رود تا فرامین رهبر معظم انقلاب تحت عنوان بیانیه گام دوم در اقصی نقاط جهان طنین‌انداز شود و مردمان پاک سیرت را همچو سیلی خروشان به حرکت درآورد.

سلام و صلوات به روح پر فتوح هزاران شهید به خون خفته و امام شهدا؛ و به پاس این نعمت عظمای خداوند متعال که حاصل دسترنج پیامبران الهی و ائمه معصومین سلام الله علیه است، دست به دعا بر می‌داریم.

در عصری که تفکرات و القائات غیر دینی و ضد دینی حاکم بود، انقلاب اسلامی ایران پیروز شد، انقلابی که در ایدئولوژی آن ضدیت با امپریالیسم غرب و کمونیسم شرق موج می‌زد و ندای نه شرقی، نه غربی شعار ثابت و اساسی آن بود؛ در میان تمام سختی ها، حضرت امام خمینی (ره) بعنوان نظریه پرداز ومعمار کبیر انقلاب در همان روز‌های اول پیروزی اعلام کرد: تا در هر کجاى جهان مبارزه علیه مستکبرین هست ما هستیم.

امروز که انقلاب اسلامی دوران بلوغ خود را پشت سر گذاشته و به دوران پختگی رسیده، به ام القرای مظلومان جهان تبدیل شده و حق طلبان جهان با چشم دوختن به امت اسلامی و رهبری ابراهیم گونه اش چشم به روشنایی این مسیر نورانی دارند و دل به دریا می‌زنند.

ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و یوم‌الله ۲۲ بهمن مقدمه «أَنَّ الْأَرْضَ یَرِثُها عِبادِیَ الصَّالِحُونَ» است و ملت ما از این انقلاب سکویی ساخته‌اند تا خیزش مؤمنانه خود را برای زمینه‌سازی ظهور منجی عالم بشریت آماده نمایند.

با توجه به تحولات سریع و پی در پی که در دنیا رخ داده است امت ایران اسلامی به لطف خداوند متعال و رهنمود‌های مقام عظمای ولایت در بحرانی‌ترین منطقه جهان، از پیچ تاریخی عبور کرده و به قله نزدیک شده و می‌رویم تا در اسفند ماه با حضوری دیگر در پای صندوق‌های رای دوازدهمین دور انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین انتخاب نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، جلوه دیگری از مردم سالاری دینی را در معرض نمایش بگذاریم.

اصحاب رسانه استان همدان ضمن دعوت عمومی به حضور در راهپیمایی جشن انقلاب در روز ۲۲ بهمن و رای گیری ۱۱ اسفند ماه، با حضور فعال خود در صحنه‌های اعجاز انگیز جلوه‌های انقلاب و به تصویر کشیدن حضور  در صحنه امت قهرمان ایران اسلامی، ضمن تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی و آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره)، همگام با خیل عظیم امت اسلامی با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجرهمواره در راستای تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی و بازتاب شکوه با عظمت حضور آگاهانه مردم در حماسه آفرینی یازدهم اسفندماه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

سازمان بسیج رسانه استان همدان

بهمن ماه-۱۴۰۲

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات