خبرهای داغ:
سازمان بسیج رسانه استان سمنان به مناسبت فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن ماه بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۷۸۲۴۲
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۱

بیانیه سازمان بسیج رسانه استان سمنان به مناسبت فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن ماهبه گزارش خبرنگار بسیج، سازمان بسیج رسانه استان سمنان به مناسبت فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن ماه بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد.

بسم‌الله الرحمن الرحیم
۲۲ بهمن نمود عینی پیروزی حق بر باطل، یادآور مجاهدت‌ها و مبارزات ملت مسلمان و انقلابی است که برای استقرار عدالت و شنیده‌شدن صدای مظلومان از جان و مال خود گذشتند.
این روز بزرگ جشن ملتی با اراده، مصمم، با ایمان و متحد است که از پرچم سربلند انقلاب اسلامی در برابر توطئه‌ها و حوادث تاریخی حفاظت و حراست کردند.
سازمان بسیج رسانه استان سمنان در طلیعه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای سرافراز انقلاب اسلامی و همچنین تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری، از مردم شریف استان سمنان دعوت می‌کند که با حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن، این جشن بزرگ را تبدیل به مظهر اتحاد ملی کنند و باحضور پرشور و حماسی درانتخابات۱۱ اسفندماه باعث انسجام ملی، ارتقای امنیت، استقلال و آرامش هرچه بیشتر این مرز و بوم شوند.
اصحاب رسانه استان سمنان نیز همراه و همدوش بامردم ولایت مدار استان، به عنوان جهادگران عرصه جهاد تبیین با حضور فعال خود در صحنه‌های اعجاز انگیز جلوه‌های انقلاب و با به تصویر کشیدن شکوه حضور امت قهرمان ایران اسلامی، در راستای اعتلای دستاورد‌های انقلاب اسلامی و بازتاب شکوه با عظمت حضور آگاهانه مردم در حماسه آفرینی راهپیمایی ۲۲بهمن وانتخابات یازدهم اسفندماه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها