امام جمعه اردبیل:

انقلاب اسلامی عقب‌ماندگی تاریخی ایرانیان را جبران کرد

اردبیل- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: انقلاب اسلامی در این ۴۵ سال عقب‌ماندگی انقلاب اسلامی را در این ۴۵ سال جبران و زمینه خوداتکایی بیشتر را مهیا کرد.
کد خبر: ۹۵۷۸۲۴۵
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۳

انقلاب اسلامی عقب‌ماندگی تاریخی ایرانیان را جبران کرد

به گزارش خبرنگار بسیج، آیت‌الله سید حسن عاملی عصر شنبه در دیدار با فرماندهان تیپ ۴۰ هجومی ارتش در اردبیل، اظهار کرد: در دوران ستمشاهی و قبل از آن ملت ایران در سراشیبی سقوط قرار گرفته بود و هر روز بر افول و تضعیف کشور ایران افزوده می‌شد.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی پدیده‌ای بی‌نظیر در عصر معاصر بود که در برابر نظام سلطه غرب و شرق توانست قدرت و عظمت خود را به نمایش بگذارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: همه دشمنان این مردم در محوریت شیطان بزرگ گرد هم آمدند تا زمینه ستیز و عناد با جمهوری اسلامی ایران را فراهم کنند تا شاید این انقلاب مهار شود.

آیت‌الله عاملی افزود: مردم ایران که از هرگونه حاکمیت ملی، استقلال و امنیت بی‌بهره بود، در این ۴۵ سال از تحقیر تاریخی نجات پیدا کرده و در مسیر اعتلای روزافزون قرار گرفت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: این ملت به رغم همه هجمه‌های دشمنان در این ۴۵ سال از جنگ رودررو گرفته تا محاصره علمی، تکنولوژی، دارویی، ترور و تحریم توانسته به ابزار قدرت حقیقی دست پیدا کند.

آیت‌الله عاملی اضافه کرد: ملت ایران تسلیم تهدیدها، تحریم‌ها و یا گزینه نظامی نشده بلکه با عبور از همه این مشکلات امروز توانسته در اوج اقتدار و مقاومت حقانیت خود را به اثبات برساند.

وی بیان کرد: ملت ایران با پشت سر گذاشتن همه فراز و نشیب‌ها امروز به یک ملت آب‌دیده و با ثبات تبدیل شود تا دشمن نتواند عزم، اراده و تفکر خود را بر این ملت تحمیل کند.

آیت‌الله عاملی از ۲۲ بهمن به عنوان روز نمایش استقامت، عزم و اراده ملی برای شکستن توطئه‌های پیش روی دشمنان یاد کرد و ادامه داد: نیروهای مسلح به ویژه ارتش قهرمان در این ۴۵ سال توانسته کارنامه درخشان از خود به یادگار گذاشته و تمام تهدیدهای دشمن را به فرصت بالندگی تبدیل کند.

ارسال نظرات