خبرهای داغ:

بیانیه انجمن حقوق عمومی سازمان بسیج حقوق دانان استان همدان به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن

همدان- انجمن حقوق عمومی سازمان بسیج حقوق دانان استان همدان به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن بیانیه‌ای صادر کرد.  
کد خبر: ۹۵۷۸۳۰۰
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، انجمن حقوق عمومی سازمان بسیج حقوق دانان استان همدان به مناسبت یوم ا... ۲۲ بهمن بیانیه‌ای صادر کرد. 

در این بیانیه آمده است:

«وَلَا نَصَبٌ وَلَا مَخْمَصَةٌ فِي سَبِيلِ اللَّهِ وَلَا يَطَئُونَ مَوْطِئًا يَغِيظُ الْكُفَّارَ وَلَا يَنَالُونَ مِنْ عَدُوٍّ نَيْلًا إِلَّا كُتِبَ لَهُمْ بِهِ عَمَلٌ صَالِحٌ ۚ إِنَّ اللَّهَ لَا يُضِيعُ أَجْرَ الْمُحْسِنِينَ.» توبه/۱۲۰

یوم الله ۲۲ بهمن حماسه کم نظیری است که با همت ملت مومن، آزاده  ایران و با رهبری بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (قدس سره) رقم خورد و با تکیه بر  شعار «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» شکل گرفت. این رویداد بزرگ و شگفت انگیز محصول و تجلی سال‌ها مجاهدت و مبارزه بی دریغ مردان و زنان آزاده و جان برکف ایران اسلامی بود که بر ظلم و استبداد شوریدند و مردم سالاری دینی و جمهوریت نظام را بنا نهادند.

اکنون در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، نهال انقلاب به سلامت از انواع فتنه‌ها و تهدیدات عبور کرده و تبدیل به درخت تنومندی شده است اما دشمنان قسم خورده نظام هنوز دست از خصومت برنداشته و همچنان با پی‌ریزی فتنه‌های پیچیده‌تری سعی در خدشه‌دار کردن وجهه انقلاب اسلامی دارند.

از این رو انجمن حقوق عمومی  بسیج حقوق دانان معتقد است برای تداوم حرکت متعالی نظام اسلامی به رهبری حکیمانه حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) حضور پررنگ و پرشور مردم در راهپیمایی۲۲ بهمن امسال هم مانند سنوات گذشته دشمنان را مایوس و ناامید کرده و نقشه‌های استکبار جهانی را خنثی خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات