خبرهای داغ:

بیانیه سازمان بسیج ادارات وکارمندان استان همدان به مناسبت چهل وپنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی

همدان- سازمان بسیج ادارات وکارمندان استان همدان به مناسبت گرامیداشت چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۷۸۳۱۸
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سازمان بسیج ادارات وکارمندان استان همدان به مناسبت گرامیداشت (دهه فجر) چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ الْفَجْرِ وَلَيالٍ عَشْرٍ

روزگاران تلخ و شیرین سال۱۳۵۷ ،روزگاران به یادماندنی است که در تاریخ این کشور عزیز و ملت بزرگ ثبت و ماندگار شد، روزهای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی؛ که با همت و اراده و ایمان معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) به ثمر نشست، انقلابی که رساترین فریاد تاریخ برعلیه طاغوتیان شد، انقلابی که امام امت، آن را رهبری و در ۲۲ بهمن سال ۱۳۷۵ به فرجام رساند و برای حفظ و صدور آن، باایمان وتوکل بر خداوند متعال تلاش کرد.

انقلابی که مبتنی برمبنای عمیق توحیدی و الهام گرفته ازانقلاب سرخ عاشورای حسینی بود، انقلابی که در آن عده‌ای قلیل، با اعتقادی کثیر و راسخ، نیروهای کفر و باطل را شکست داده وچشم قدرتمندان راخیره ساختند و تاکنون هم این انقلاب اسلامی با همان قدرت سال‌های اول پیروزی با زعامت و رهبری امام خامنه ای(مد ظله) وخون پاک شهدا و امت انقلابی وحزب الله ایران اسلامی نوری را که از انفجار خود به وجود آورد به انسان‌های حق طلب وظلم ستیز می‌رساند.

به همین بهانه، ما مدیران، مسئولین و کارمندان بسیجی ادارات در سراسر استان همدان هم مانند دیگر اقشارجامعه، قدردان زحمات و تحمل سختی‌های طاقت فرسا وهمچنین ایثار و جان نثاری امت انقلابی ایران در این پیروزی بزرگ بوده و هرساله در سالروز این فجر باشکوه با آرمان‌های انقلاب و امام و شهداء پیمان بسته و ادامه دهنده این راهی که به سمت فجر بزرگ، ظهور حضرت مهدی (عج) می‌باشد، خواهیم بود.

سازمان بسیج ادارات وکارمندان استان همدان

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار