خبرهای داغ:
مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه دالاهو ؛

انقلاب اسلامی را باید انقلابی تمدن ساز دانست

حجت‌الاسلام چگنی گفت:انقلاب اسلامی را باید انقلابی نوین و تمدین ساز دانست و گفت : تمدن پدیده ای در هم تنیده از همه رویدادهای اجتماعی، اقتصادی، سیاسی،‌ هنری و ادبی است.
کد خبر: ۹۵۷۸۳۹۱
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت الاسلام حامد چگنی گفت: تمدن ، محصول اجتماعی شدن انسان است و با پیچیده تر شدن روابط انسانی تعریف می شود تمدن علاوه برحیثیت تاریخی از یک بعد اجتماعی نیز بهره مند است .

مسئول دفترنمایندگی نمایندگی ولی فقیه سپاه دالاهو در ادامه اظهارداشت: با ظهور انقلاب مبتنی بر اسلام و شکل گیری حکومت دینی برآمده از مردم، گفتمان تمدنی ایرانی و اسلامی در زمینه تمدن برخاسته و انقلاب اسلامی ایران در عمل به احیاگر فرهنگ و تمدن اسلامی و ایرانی تبدیل گردید .

حجت الاسلام حامد چگنی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران را به مثابه پیروزی هویت مقاومت در برابر هویت سلطه دانست و مقاومت ۴۵ ساله آن در برابر تهدید های مختلف نشان می دهد که با هدف ایجاد تمدن اسلامی ، هویتی مشروعیت بخش در برابر هویتی است که دنیای غرب آن را تبلیغ می کند .بدینوسیله از عموم مردم ولایتمدار شهرستان دالاهو دعوت می شود تا با حضور دشمن شکن خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، به ندای ولی امر مسلمین جهان لبیک گفته و با آرمان های امام راحل عظیم الشان و شهدای گلگون کفن، بار دیگر تجدید پیمان کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار