رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کنارک از برگزاری میز خدمت میراث‌فرهنگی به مناسبت دهه‌فجر در نقاط مختلف این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۸۴۲۳
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج کنارک، طاهر میرزایی شانزدهم بهمن‌ماه اظهار کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر و با هدف رسیدگی به مطالبات مردمی و شنیدن دغدغه‌های شهروندان و صنعتگران، میز خدمت در بخش کهیر شهرستان کنارک برگزار شد.


رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کنارک افزود: در این جلسه مردم، صنعتگران و بومیان منطقه خواسته‌های خود را مطرح کردند و مقرر شد تا بر اساس چارچوب و ضوابط به همه این درخواست‌ها در اسرع وقت رسیدگی شود و میزهای خدمت تداوم یافته و در دیگر بخش‌ها و روستاها نیز اجرایی شود و صرفا منوط به مناسبت های خاص نباشد.


او ادامه داد: در این ایام رژه قایق‌های موتوری، تجدید بیعت با آرمان‌های امام و شهدا به مناسبت دهه مبارک فجر انجام شد و بخشی از دستاوردهای اداره میراث‌فرهنگی در زمینه‌های مختلف به اطلاع مردم منطقه رسید.


به گفته میرزایی، تشویق مردم به سرمایه گذاری و ورود بخش خصوصی به حوزه میوه های گرمسیری منطقه از جمله مواردی بود که در این میز خدمت مطرح شد.


به گفته میرزایی، شهرستان کنارک به زادگاه میوه‌های گرمسیری معروف است و بخش کهیر بیشترین جاذبه‌های طبیعی از قبیل گل‌افشانها رادارد. بندرتنگ کلکسیونی از جاذبه های طبیعی مانند تلاقی کویر و دریا، کشتی سنگی، دره تندیس‌ها، جنگل، انجیر معابد را دارد. گردشگری کشاورزی و داشتن انواع میوهای گرمسیری در باغات کهیر نیز جزو پرظرفیت ترین بخش های شهرستان کنارک است.

ارسال نظرات