خبرهای داغ:
رئیس دیوان محاسبات کشور گفت: رمز موفقیت ملت ایران در طول ۴۵ سال انقلاب اسلامی تبعیت از حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است.
کد خبر: ۹۵۷۸۶۵۴
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، سید احمد رضا دستغیب در مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شهر اهواز افزود: دشمن پس از پیروزی انقلاب اسلامی با حمایت از تجزیه طلبان قصد ضربه زدن به میهن اسلامی داشت، اما با استقامت و پایداری مردم کشورمان این توطئه‌ها با شکست مواجه شد.

وی افزود: از سال ۱۳۵۹ جنگ تحمیلی را بر علیه کشورمان شروع کردند، اما با رشادت مردم خوزستان و ملت ایران، کشورمان پیروزمندانه دشمنان را شکست داد.

رئیس دیوان محاسبات کشور ادامه داد: دشمن در این سال‌ها با تحریم‌های گسترده، ایجاد فتنه‌های مختلف و جنگ ترکیبی قصد مقابله با ایران اسلامی را دارد، اما با حضور گسترده مردم کشورمان این توطئه‌ها خنثی شده است.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: مردمی سازی اقتصاد و اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی از دیگر تاکیدات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصادی است که باید از سوی مسئولان هر چه بیشتر مورد توجه قرار گیرد و دولت نقش نظارتی در اقتصاد داشته باشد.

رئیس دیوان محاسبات کشور عنوان کرد: یکی از برنامه‌های دیوان محاسبات کشور نظارت بر انضباط مالی و شفافیت مالی است و از حق مردم دفاع می‌کند.

دستغیب با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: ملت ایران همچون گذشته پای صندوق‌های رای حماسه‌ای دیگر خواهند آفرید.

وی با اشاره به اینکه پس از انتخابات رقابت‌ها باید به رفاقت تبدیل شود، گفت: اقدامات خوبی از سوی مجلس یازدهم صورت گرفته است که منتخبان ملت در مجلس دوازدهم این اقدامات را ادامه دهند.

رئیس دیوان محاسبات کشور افزود: همه باید برای موفقیت کشور و نظام تلاش کنند و انتخابات مظهر قدرت ملی و رای دادن حق مردم است.

دستغیب ادامه داد: در انتخابات امسال نامزد‌ها مختلف با سلایق گوناگون سیاسی وجود دارد و شاهد انتخابات باشکوهی خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه طرح ها و مصوباتی خوبی در جهت توسعه استان زر خیر خوزستان وجود دارد ، بیان کرد : دیوان محاسبات کشور بر روند هزینه ها و اجرای این طرح ها نظارت می کند و از حق مردم استان دفاع خواهد کرد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها