همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، مراسم جشن پیروزی انقلاب با حضور ریش سفیدان،متنفذین،سران طوایف در اردل برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۸۷۶۵
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر به جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: همگان و به ویژه پیشگامان انقلاب  دستاورد های بی نظیر انقلاب اسلامی را برای جوانان و نوجوانان بازگو کنند.

سردارعلی محمد اکبری، با فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، به مرور دستاوردهای این واقعه مهم تاریخی در حوزه‌های مختلف پرداخت و افزود: هر چه از بهمن ۵۷ فاصله می‌گیریم، اهمیت بررسی موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی و اهمیت بیان پیشرفت‌ها در تمام حوزه بیشتر می‌شود، از به‌دست آوردن استقلال سیاسی و آزادی، افزایش آگاهی‌های مردم و مشارکت سیاسی آن‌ها و پایداری در هشت سال دفاع مقدس که بگذریم، در عرصه‌های مختلف نیز قله‌هایی را فتح کرده‌ایم که بیش از همه بیانگر تفکری انقلابی است چراکه جوانان ایران اسلامی توانسته‌اند با وجود ۴ دهه تحریم ظالمانه، تهدید را به فرصت تبدیل کنند تا ایران در بسیاری از عرصه‌های علم و فناوری در رتبه‌های نخست جهانی بایستد.

یادگار سالهای دفاع مقدس ادامه داد: با مجاهدت دانشمندان جوانان پس از پیروزی انقلاب اسلامی توانستم رتبه هفتم جهان در تولید نانو دارو و رتبه چهارم دنیا در علم نوین نانو را به دست آوریم همچنین عنوان دومین کشور تولید کننده داروهای نوترکیب هموفیلی فاکتور ۷ و ۸ در دنیا را به خود اختصاص داده و توانستیم در جمع ۵ کشور سازنده لیزرهای پرتوان در جهان بایستیم .

وی اظهار داشت: همچنین در این میان رتبه چهارم دنیا در تولید علوم درمان ناباروری و رتبه پانزدهم جهان در چشم پزشکی به ایران رسیده است. با این توانمندی‌ها جزو ۱۰ کشور برتر دنیا در جراحی‌های قلب و دریچه قلب هستیم و این گذار انحصار آمریکا را شکسته‌ایم.

در آغار مراسم سرهنگ دوم پاسدار سیدعقیل موسوی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اردل با تبریک دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، از حضور ریش سفیدان،متنفذین، سران طوایف، مسئولین و آحاد مختلف مردم و بسیجیان در این همایش قدردانی کرد و به حاضرین تبریک گفت.

تلاوت آیات نورانی قرآن کریم، پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، سخنان امام جمعه اردل، موسیقی انقلابی، خواننده بختیاری، گروه سرود دانش آموزی شهر اردل، تجلیل از پیشگامان انقلاب که در اوایل انقلاب از شهرستان اردل با امام خمینی رحمت الله علیه دیدار و بیعت کردند قسمت هایی از این برنامه با شکوه بود.

ارسال نظرات