مردم ولایتمدار و انقلابی میبد همزمان با سراسر کشور با حضور پر شور و با صلابت در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ حماسه‌ای دیگر آفریدند.
کد خبر: ۹۵۷۸۷۷۰
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد؛ جمعیتی که از محلات مختلف شهر به میدان جانباز آمده بودند، ساعت ۱۰ صبح با فریاد کشیدن شعار‌هایی از جمله «روز که شد یوم الله»، «۲۲ بهمن ماه، قیامت حزب الله»، «روز عزای دشمن» و روز خروش امت» به سمت مصلی آیت الله اعرافی حرکت کردند.
تجمع مردم در مصلی آیت الله اعرافی با برنامه‌های سخنرانی و اجرای گروه سرود «۵۰۰ شهید میبد» متشکل از دانش آموزان بیش از هشت مدرسه میبد به سرپرسی سید مرتضی سجادی همراه بود.
گفتنی است، مردم به گفته خودشان در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری بسیج در میبد امروز آمده بودند که بگویند تا زنده هستند راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت می‌کنند و مشکلات اقتصادی نمی‌تواند مانع شرکت آن‌ها در راهپیمایی و صحنه‌های حضور انقلابی شود.
یکی از شرکت کنندگان اظهار کرد: امروز به یمن حکومت جمهوری اسلامی وضع اقتصادی بیشتر مردم در سطحی است که می‌توانند از رفاه بهره‌مند باشند.
یکی از شهروندان گفت: آمده‌ام وظیفه شرعی خود در برابر پاسداری از خون شهیدان انقلاب اسلامی را انجام دهم.
شهروند دیگری نیز شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدم برداشتن به سمت امام زمان (عج) و فراهم کردن زمینه ظهور امام زمان عنوان کرد.
یکی از فعالان اقتصادی هم گفت: وظیفه شرعی خود دیدم که همراه با همکاران در فروشگاه بزرگ شهر در راهپیمایی شرکت کنیم.
وی اظهار کرد: مشکلات اقتصادی نمی‌تواند به حضور مردم در صحنه ضربه بزند، مردم در همه صحنه‌ها پا به کار و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند. به عنوان یکی از فعالان اقتصادی در حوزه مواد غذایی به عنوان حمایت از ولایت فقیه و مردم قدرشناس تلاش دارم کالا‌های اساس مردم مرتبط به ارزاق و مایحتاج روزمره را به صورت ارزان و دست اول در معرض دید مردم قرار دهم و آن‌ها را راضی از خود نگه دارم.

ارسال نظرات