خبرهای داغ:
هادی سیاسی در سرخه گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت انقلاب اسلامی از جایگاه بالایی برخوردار و در نزد جهان مقتدر نشان داده شده است.
کد خبر: ۹۵۷۸۸۶۳
|
۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، جشن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به همت کارگروه فرهنگی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه با عنوان «جشن فجر انقلاب» برگزار شد.

محمدحسن قزوینی هادی سیاسی در جمع خواهران بسیجی ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر اظهار کرد:حضور مردم در جشن های انقلاب نشانه ی وفاداری به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

او با بیان اینکه انقلاب اسلامی برگرفته از مکتب الهی است، افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت انقلاب اسلامی از جایگاه بالایی برخوردار و در نزد جهان مقتدر نشان داده شده است.

هادی سیاسی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در زمینه انتخابات تصریح کرد: همانگونه که مردم ۴۵ سال با تمام سختی ها پای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایستاده‌اند و از آرمان های خود دفاع کرده‌اند امسال هم با شرکت پرشور در انتخابات این ایستادگی را نشان دادند.

قزوینی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات و در پای صندوق های رای زمینه ساز پیشرفت ایران اسلامی است گفت: ما با هر رایی که در صندوق می اندازیم می توانیم مجلس بهتر و کارآمدتری داشته باشیم. کار مجلس فراتر از کار شورای شهر است.

این مراسم با فراخوان اعضای گردان کوثر (س)، قرائت سوره ملک و آل یاسین به نیت شهدای انقلاب و دکمه خوانی یکی از متربیان حلقه شهید محمدحسین احسانی در زمینه پیروزی انقلاب همراه بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار