خبرهای داغ:

گازرسانی به ۲ شهر، ۵۰۲ روستا و ۷۲۴ واحد صنعتی استان کرمانشاه در دولت سیزدهم

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون به ۲ شهر، ۵۰۲ روستا و ۷۲۴ واحد صنعتی استان کرمانشاه گازرسانی شده است.
کد خبر: ۹۵۷۸۹۲۳
|
۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه،ناصر حسینی در تشریح عملکرد شرکت ملی گاز ایران در این استان از زمان آغاز به کار دولت سیزدهم تاکنون، افزود: با تلاش شبانه‌روزی همکاران شرکت گاز استان در دولت سیزدهم، ۲ شهر نوسود و ریجاب گازدار شدند.

وی ادامه داد: ۵۰۲ روستای استان که دارای ۱۹ هزار و ۸۵۹ خانوار هستند با اعتبار بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال در این دولت گازدار شدند که در نتیجه آن، ۶۵ هزار و ۷۳۰ مشترک جدید از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

حسینی اضافه کرد: طی این مدت در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب و سیاست‌های دولت سیزدهم در رابطه با حمایت از تولید، ۷۲۴ واحد صنعتی استان نیز از نعمت گاز برخوردار شده‌اند.

افتتاح چهار هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال پروژه در دهه فجر

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه در ادامه گفت: در ایام دهه فجر چهار هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال پروژه این شرکت در سطح استان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

حسینی توضیح داد که در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی پروژه گازرسانی به یک شهر، ۴۱ روستا و ۱۰۰ واحد صنعتی استان افتتاح شد.

وی اظهار کرد: گازرسانی به شهر ازگله از توابع شهرستان مرزی ثلاث باباجانی در شمال غربی استان کرمانشاه با ۳۷۲ خانوار به عنوان آخرین شهر فاقد گاز به بهره‌برداری رسید.

حسینی اضافه کرد: در دهه مبارک فجر امسال همچنین، ۴۱ روستا به جمع روستاهای گازدار استان اضافه شد که در نتیجه آن، یک هزار و ۴۲۰ خانوار از گاز طبیعی بهره‌مند شدند، ضمن آن‌که پروژه گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی نیز افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه در ادامه، افزود: با گازدار شدن این ۱۰۰ واحد صنعتی، ۲۵ هزار مترمکعب گاز طبیعی جایگزین سوخت مایع شد که نقش مهمی در کاهش هزینه‌های تولید و جلوگیری از آلودگی محیط زیست دارد.

حسینی افزود: امروز به برکت نظام مقدس اسلامی و خون پاک شهدا، گاز به عنوان یک خدمت بسیار ارزنده که نقش بی‌بدیلی در ایجاد رفاه و آسایش در زندگی مردم دارد به تمام نقاط کشور حتی دورافتاده ترین روستاها و نقاط مرزی رسیده که باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار