خبرهای داغ:
بسیجی پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) روستای افتر از برپایی نشست بصیرتی به منظور مشارکت قوی و حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند در روستا خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۹۰۹۱
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای لبیک به تاکید رهبر معظم انقلاب، به منظور مشارکت قوی و حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند، اولین نشست بصیرتی به همت پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) افتر در سرخه با موضوع مشارکت در انتخابات برگزار شد.

محمد حمیدی از بسیجیان این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما با تاکید بر اهمیت حضور اقشار مختلف جامعه در پای صندوق های رای اظهار کرد: نخستین نشست بصیرتی با هدف جهاد تبیین با حضور بیش از ۴۰ نفر از  خانواده معظم شهدا، ایثارگران، اعضای شورای پایگاه، موثرین و معتمدین روستا برگزار شد.

او افزود: همچنین نشست معاونت فرهنگی پایگاه نیز با موضوع مشارکت در انتخابات با حضور بیش از ۲۰ نفر از اعضای حلقه پیشکسوتان شهید حسینعلی نوروزی تشکیل و در خصوص محورهای مورد نظر گفتگو و تبادل نظر انجام شد.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) افتر خاطرنشان کرد: به مناسبت ایام الله دهه فجر، مراسم گلباران و عطر افشانی قبور مطهر شهدا با حضور خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و اهالی ولایت مدار روستا برپا شد.

حمیدی ادامه داد: همچنین مراسم جشن انقلاب در مسجد صاحب الزمان (عج) افتر همراه با اجتماع بزرگ بسیجیان پایگاه برگزار و اهالی روستا در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ حضور یافته و بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج صدیقه کبری (س) خواهران در این روستا با حضور در گلزار شهدا با امام و شهدا تجدید میثاق دوباره کردند.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها