خبرهای داغ:
الگو باشیم؛

اکثر شاگردانم را از میان بسیجیان مناطق محروم انتخاب می‌کنم

سعید امیری: اوضاع جوانان جامعه خوب نیست؛ اکثرا مشغول فضای مجازی هستند کمتر اهل مطالعه هستند و نیز کمتر به ورزش اهمیت می‌دهند، ولی کسانی که در زمینه‌های ورزشی فعالیت دارند هم انگیزه‌ی بیشتری برای ادامه زندگی دارند و هم شاداب‌تر هستند.
کد خبر: ۹۵۷۹۰۹۴
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲

آشنایی با ورزشکار بسیجی

ورزش والیبال خیلی زود بین مردم جهان و آسیا به محبوبیت رسید والیبال طبق آمار یکی از محبوب‌ترین و شناخته شده‌ترین ورزش‌های جهان است ورزش والیبال در کشور ما ایران هم بسیار طرفدار دارد همچنین ورزشکاران زیادی را هم در این رشته به خود اختصاص داده است امروز بایکی از ورزشکاران بسیجی این رشته جناب آقای سعید امیری متولد ۱۳۷۰ کرمانشاه و مسئول هیئت والیبال این استان آشنا میشویم.

وی دارنده مدال قهرمانی آسیا ۲۰۱۸ و همچنین قهرمانی سوپرلیگ کشور در سال ۱۳۸۶و سه دوره قهرمانی کشور با تیم کرمانشاه و نیز چندین دوره قهرمانی مسابقات بسیج کشور است.

اکثر شاگردانم را از میان بسیجیان مناطق محروم انتخاب می‌کنم

استعداد یابی از بسیجیان مناطق محروم

با حضور در اردو‌های جهادی مناطق محروم شروع به استعدادیابی کردم و داخل کرمانشاه هم دفتر استعدادیابی دارم.

تمامی شاگردانی که دارم پرونده بسیجی دارند و در بسیج فعالیت می‌کنند.

یکی از همین استعداد‌ها در تیم ملی نوجوانان فعالیت دارد

اکثر شاگردانم را از میان بسیجیان مناطق محروم انتخاب می‌کنم

نقش مهم ورزش در کاهش فساد و ناامیدی

اوضاع جوانان جامعه خوب نیست؛ چه از نظر فرهنگی و چه از نظر اجتماعی، اکثراً مشغول فضای مجازی هستند و کمتر اهل مطالعه هستند و نیز کمتر به ورزش اهمیت می‌دهند، ولی کسانی که در زمینه‌های ورزشی فعالیت دارند هم انگیزه‌ی بیشتری برای ادامه زندگی دارند و هم شاداب‌تر هستند و با گوشه‌گیری غریبه‌اند.

خیلی موارد داشتیم که بی‌انگیزه و گوشه‌گیر بودند، ولی از زمانی‌ که وارد محیط ورزش شدند تغییرات زیادی در آن‌ها ایجاد شد. حتی شاگردانی داشتم که درگیر اعتیاد بودند و از زمانی که وارد ورزش شدند من خودم به شخصه کمک کردم که به زندگی برگردند.

کاهش هزینه‌های باشگاهی ضروریست

بنده خودم با حمایت و تشویق دوستان و خانواده‌ام به سمت ورزش رفتم. ولی الان جامعه طوری نیست که جوان‌ها خودشان به سمت ورزش بیایند، چون به خاطر هزینه‌های سنگینی که باشگاه‌ها می‌گیرند شرایط سخت است. باید با کاهش این هزینه‌ها خودمان بستر را برای حضور جوان‌ها در ورزش فراهم کنیم.

بنده صد نفر شاگرد دارم باشگاهم را از هزینه‌های شخصی و شهریه‌هایی که از بچه‌های باشگاه می‌گیرم اداره میکنم و البته خیلی‌ها هم توان مالی پرداخت شهریه را ندارند.

من با چند موضوع بچه‌ها را به سمت ورزش دعوت می‌کنم: یکی انگیزه مالی، یکی انگیزه شهرت، یکی هم اینکه می‌توانند در زندگیشان امید و نشاط داشته باشند.

حمایت مسئولین تاثیرگذار است

به نظر میرسد به کمک مسئولین در تامین امکانات سالن‌های تمرین از جمله وسایل گرمایشی و سرمایشی نیازمندیم، چون الان در این زمینه با مشکلات جدی مواجه هستیم و جذب جوانان به سمت بسیج و ارزش‌های اسلامی و انقلابی با وجود نقایض جدی در تامین امکانات اولیه ورزشی بسیار دشوار خواهد بود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار