مسئول بسیج سازندگی کشور، گفت: دهکده‌های اقتصاد مقاومتی شروع آموزش کسب و کار برای افراد علاقه‌مند است که بعد از آموزش در رشته‌های مختلف و پس از کسب مدرک و تجربه از وام‌های اقتصاد مقاومتی بهره مند می شوند.
کد خبر: ۹۵۷۹۱۱۰
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهد، سردار محمد زهرایی در آیین آغاز ساخت دهکده اقتصاد مقاومتی سازمان بسیج سازندگی سپاه امام رضا (ع) در مشهد، گفت: دهکده‌های اقتصاد مقاومتی شروع آموزش کسب و کار برای افراد علاقه‌مند است.

وی افزود: در دهکده‌های اقتصاد مقاومتی افراد بعد از آموزش در رشته‌های مختلف و پس از کسب مدرک و تجربه از وام‌های اقتصاد مقاوتی بهره مند می شوند.

وی گفت: این دهکده‌های اقتصاد مقاومتی در غالب چند حرفه تشکیل شده است که شامل پرورش قارچ، پرورش گیاهان آپارتمانی، گلخانه هیدروپونیک، کشت گیاهان دارویی، پرورش دام و پرورش ماهی زینتی است.

فعالیت ۶۴۰۰ گروه جهادی برای رفع محرومیت زدایی در خراسان رضوی

آغاز عملیات اجرایی ساخت دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه امام رضا(ع)+تصاویر

مسئول بسیج سازندگی کشو، همچنین افزود: برنامه ریزی شده است تا پایان تابستان سال ۱۴۰۳ دهکده اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی به بهره برداری برسد.

در ادامه مسئول بسیج سازندگی خراسان رضوی هم گفت: در حاشیه این مراسم انتخابات شورای جهادی استان که متشکل از ۷ عضو است برگزار شد.

سرهنگ روحانی در ادامه گفت: در استان خراسان رضوی بیش از ۶۴۰۰ گروه جهادی فعالیت دارند که برای رفع محرومیت زدایی فعالیت می کنند.

وی افزود: همچنین دوره توانمند سازی تسهیلگران صندوق‌های قرض الحسنه سازمان بسیج سازندگی شش استان خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، سمنان و گلستان صبح امروز و به مدت ۳ روز در مشهد آغاز شده است.

عکس/برغمدی

ارسال نظرات
پر بیننده ها