حجت‌الاسلام بیگدلی:

مردم با شرکت در انتخابات سرنوشت خود را رقم می‌زنند

زنجان_ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان گفت: نباید به سرنوشت خود بی تفاوت باشیم و باید با شرکت در انتخابات سرنوشت خود را به دست خود رقم بزنیم.
کد خبر: ۹۵۷۹۱۵۷
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳

مردم با شرکت در انتخابات سرنوشت خود را رقم می‌زنند

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان حجت‌الاسلام حسن بیگدلی به مناسبت ولادت با سعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار در جمع کارکنان سپاه در حسینیه فاطمه الزهرا (س) سپاه انصار المهدی (عج) استان با تبریک این روز اظهار داشت: ماه شعبان یکی از ماه‌های برتر است و در این ماه به استغفار اشاره شده که پاک کننده معصیت‌ها است و به صلوات بر پیامبر (ص) تاکید شده است.

وی افزود: امام حسین (ع) اساس خلقت است و قنداق امام حسین (ع) را به آسمان‌ها برده شد و ملائکه نیز به احترام تولد امام حسین (ع) به زمین آمدند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان زنجان در ادامه به انتخابات اشاره کرد و گفت: نباید صحبت‌های افراد ناصواب را در این زمینه گوش داد و انسان نباید به سرنوشت خود بی تفاوت باشد.

وی عنوان کرد: باید در پای صندوق‌های رای حضور پر شور داشته باشیم و دشمنان را نامید کنیم، زیرا دشمنان به رای ندهندگان امید بسته اند و انقلاب ما به رای دهندگان امید بسته است و بهترین راه این است با حضور پر شور خود دشمنان را ناامید و مایوس کنیم.

وی بیان کرد: نباید به سرنوشت خود بی تفاوت باشیم و باید با شرکت در انتخابات سرنوشت خود را به دست خود رقم بزنیم.

فاطمه عسگری

ارسال نظرات
آخرین اخبار