خبرهای داغ:
سردار راستی:

باید نسبت به انتخابات با احساس وظیفه وارد میدان شویم

همدان-فرمانده تیپ انصار الحسین (ع) همدان با تبیین اهمیت انتخابات پیش رو گفت: باید نسبت به انتخابات با احساس وظیفه وارد میدان شویم و با هر وسیله‌ای که در اختیار داریم تبیین کنیم.
کد خبر: ۹۵۷۹۲۰۹
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار علی والی راستی در ویژه برنامه بزرگداشت میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار در مجتمع انصار همدان اظهار کرد: کارکنان و بسیجیان تیپ انصارالحسین (ع) همواره در همه ماموریت‌ها و صحنه‌ها ممتاز و موفق بوده‌اند.

وی گفت: این یگان کارنامه درخشانی در خدمت به انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف در طول تاریخ انقلاب اسلامی از خود ارائه داده است.

فرمانده تیپ انصار الحسین(ع) همدان با بیان اینکه مردم با حضور پرشور و کم نظیر خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال مشت محکمی به دهان دشمنان زدند، با تبیین اهمیت انتخابات پیش رو گفت: باید نسبت به انتخابات با احساس وظیفه وارد میدان شویم و با هر وسیله‌ای که در اختیار داریم تبیین کنیم.

وی بیان کرد: دشمن با تمام توان پای کار آمده تا بتواند به هر طریقی که شده مشارکت مردم در انتخابات را کاهش دهد.

سردار راستی افزود: اگر انتخابات اهمیت نداشت دشمن به این شکل آن را تخریب نمی‌کرد اما دشمنان خوب می‌دانند که انتخابات در سرنوشت کشور ما تاثیر دارد.

حجت الاسلام امیر مطهری ارجمند نیز در این مراسم با بیان اینکه امام حسین(ع) در بین اهل بیت(ع) امتیارات ویژه دارد چراکه هر چه داشت در راه خدا فدا کرد، گفت: حسینی شدن راحت اما حسینی ماندن سخت است و هزینه می‌خواهد و اگر امام حسین(ع) نبود امروز اثری از دین نبود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات