خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار باقر رحمانی گفت: غرور و عزت ایرانیان در دوران حکومت رژیم طاغوت پهلوی از بین رفته بود اما انقلاب اسلامی عزت و غرور ایرانی را دوباره به مردم باز گرداند .
کد خبر: ۹۵۷۹۲۳۶
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۶

انقلاب اسلامی عزت و غرور ایرانی را دوباره  به مردم بازگرداند/جشنواره مالک اشتر مزین به یاور بصیر و فداکار حضرت امیرالمومنین (ع) است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار باقر رحمانی معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا در جشنواره مالک اشتر سپاه آزادشهر گفت: در اندیشه های امام و پس از امام هیچ خللی ایجاد نشد و مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم به عنوان یک عنصر انقلابی پای کار این نظام و انقلاب است.

رحمانی اظهار داشت: غرور و عزت ایرانیان در دوران حکومت رژیم طاغوت پهلوی از بین رفته بود اما انقلاب اسلامی عزت و غرور ایرانی را دوباره به مردم باز گرداند .

وی با تشریح برکات جشنواره مالک اشتر سپاه بیان کرد: جشنواره مالک اشتر که مزین به چهره درخشان و بزرگ اسلام و یاور بصیر و فداکار حضرت امیرالمومنین (ع) است، نماد تکریم از خادمین، مدیران و فرماندهان زحمتکش و پرتلاش سپاه و بسیج است که شبانه روزی در راستای خدمت به مردم و دفاع از ارزش‌های اسلامی تلاش می‌کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا تصریح کرد: تجلیل از برترین ها نتیجه زحمات همه در سلسله مراتب می باشد و بسیج افتخار دارد گوش به فرمان بوده و چشم و گوش بسیجیان به لبان مقام معظم رهبری همراه با علم و ادب و اخلاق همراه با شعور و حرارت می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها