خبرهای داغ:
سرهنگ علیخانی: مردم گرگان پاسداری از انقلاب را از ۵آذر ۱۳۵۷ آغاز کردند و بر خود می‌بالیم که نوکر مردم شهرستان درتمام ابعاد از جمله محرومیت زدایی، امنیت، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد شهدا هستیم
کد خبر: ۹۵۷۹۲۸۸
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۳

مردم گرگان از پنجم آذر ۱۳۵۷ پاسداری از انقلاب اسلامی را آغاز کردند / هدف سپاه، تقویت جبهه انقلاب اسلامی است

سرهنگ پاسدار محمود علیخانی فرمانده سپاه گرگان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار در مصاحبه با خبرگزاری بسیج گلستان عنوان کرد: رمز موفقيت پاسداران در دفاع از حريم انقلاب حركت عاشورايي و حسين گونه آنان است.
علیخانی با اعلام اینکه پاسداران برای سربلندی نظام از جان خود مایه گذاشته اند، تصریح کرد: همه اين عزت و افتخارها به بركت خون شهدا و رهنمودها و تلاش‌هاي حضرت امام راحل و مقام معظم رهبري رقم خورده است.
وی ادامه داد: عامل شکست دشمنان در تمام جنگ‌های سخت، نیمه سخت و نرم علیه سپاه پاسداران، ایمان و اراده پاسداران است که برگرفته از فرهنگ عاشورایی است.
فرمانده سپاه گرگان معماری امام خمینی(ره) را معماری ایده آلی که راه نفوذ دشمن را بر انقلاب اسلامی بست قلمداد کرد و اذعان داشت: دشمن چند سال پیش اعلام کرد که ایران ۴۰ سالگی انقلاب را نخواهد دید اما برکت خون شهدا انقلاب اسلامی از ۴۵ سالگی عبور کرد.
وی با اشاره به اینکه حضور پرشور مردم گرگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال دشمنان را ناامید کرد بیان داشت: سپاه در تمام ابعاد خود را نوکر و خادم مردم می‌داند؛ سپاه با تمام قوا و امکانات خدمتگزار مردم خواهد بود و هدف سپاه تقویت جبهه انقلاب اسلامی است.
وی افزود: همین که ولادت امام حسین علیه السلام به عنوان روز پاسدار در نظر گرفته شده است برای ما ارزشمند می‌باشد و توفیقی است که بتوانیم ادامه دهنده راه بزرگ پاسدار تاریخ اسلام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) بوده و خادم خوبی برای مردم باشیم.
علیخانی در پایان خاطرنشان کرد: مردم شهید پرور و دارالمومنین گرگان دِین خود را به این انقلاب ادا نموده و پاسدار خوبی برای نظام و انقلاب اسلامی بودند و پاسداری از انقلاب را از ۵ آذر ۱۳۵۷ با قیام بزرگ آغاز کردند و بر خود می‌بالیم که نوکر و خادم مردم شهرستان در تمام ابعاد از جمله محرومیت زدایی، امنیت، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد شهدا هستیم.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها