خبرهای داغ:
مراسم جشن میلاد امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل عباس (ع) و امام سجاد (ع) به همراه نشست بصیرتی در پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۹۳۶۴
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، مراسم جشن میلاد امام حسین (ع)، علمدار کربلا حضرت ابوالفضل عباس (ع) و سید الساجدین امام سجاد (ع) به همراه نشست بصیرتی با سخنرانی محبوبه مهدوی نژاد از طلاب حوزوی و هادی سیاسی در پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه برگزار شد.

مهدوی نژاد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به جنگ نرم دشمن اظهار کرد: دشمنان ۸ سال جنگ را به ما تحمیل کردند و ما ۳۰۰ هزار شهید دادیم اما زمین ندادیم. حال دشمنان جنگ اقتصادی راه انداختند و هم تحریم علمی، فرهنگی و تحریم پزشکی اما با این تحریم ها امروز عزت داریم و پیشرفت کرده ایم.

او افزود: امروز دشمن در جنگ نرم در نظر دارد با فضای مجازی فرزندان ما را نابود و خانواده ها را متلاشی می‌کند.

هادی سیاسی با تاکید بر حضور و مشارکت در پای صندوق های رای تصریح کرد: اولین معنی انتخابات امنیت آوری است ما دشمنان قدرتمند قسم خورده ای داریم که میزان مشارکت مردم را محل دوری، نزدیکی و محل استقرار آن ها را تنظیم می‌کند مشارکت بالا دشمن را به عقب و مشارکت کم دشمن را به جلو می‌آورد.

مهدوی نژاد ادامه داد: دومین معنی انتخابات و رای، اصرار بر استمرار جمهوری اسلامی ایران است و اینجا غرب نیست که مشارکت مردم صرفاً به دلیل مسائلی مثل بیمه بیکاری، سن بازنشستگی و غیره باشد. اینجا رای دهندگان به کسانی رای می‌دهند که مورد تایید نظام سیاسی کشور باشند.

او در پایان گفت: عده ای با افتخار می‌گویند ما رای نمی دهیم و یا رای ندادیم و همین ها به اوضاع مملکت منتقد هستند. کسی که به مملکتش تعصب ندارد و برایش فرقی ندارد که چه کسی وکلیش باشد، حق ندارد در کمبود ها اظهار نظر کند.

گفتنی هست از حاشیه های این برنامه مدح خوانی توسط محبوبه مهدوی نژاد و تلاوت زیارت سرداران کربلا بود.

لازم به ذکر است متربیان حلقه شهید حسن معمار از سرگروه حلقه عیادت کرده و برایش طلب عافیت کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها