خبرهای داغ:
بسیجی پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) روستای عبدالله آباد از برپایی مسابقات ورزشی و بازی های بومی و محلی در جهت بزرگداشت ایام الله دهه فجر در روستا خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۹۰۹۸
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با دهه مبارک فجر، گشت شبانه و محله محور بسیج توسط بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) روستای عبدالله آباد در قالب دو تیم چهار نفره انجام شد.

اکبر رهایی از بسیجیان این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با هدف بزرگداشت ایام الله دهه فجر، ویژه برنامه های متنوعی با مشارکت بسیجیان برگزار و با استقبال خوبی همراه بود. کشت محله محور نیز با هدف برقراری امنیت و نظم در روستا به صورت مداوم برگزار می شود.

او افزود: تهیه و بسته بندی تعداد ۲۰۰ بسته شکلات جهت توزیع بین شرکت کنندگان راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه توسط گروه جهادی سنگرسازان بی سنگر پایگاه انجام و کتاب داستان بین کودکان شرکت کننده در راهپیمایی توزیع شد.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) ادامه داد: در جهت بزرگداشت این ایام مسابقات ورزشی و بازی های بومی و محلی بین کودکان و نوجوانان روستا در رشته های طناب کشی و هفت سنگ برپا برگزار شد.

رهایی با اشاره به برپایی نشست بصیرتی در روستا با محوریت انتخابات گفت: نشست بصیرتی در خصوص مسائل روز و انتخابات پیش رو با حضور کارشناس مسائل سیاسی در روز ۲۲ بهمن در حسینیه روستا برگزار و در پایان از احمدرضا رهایی، نوجوان ورزشکار و قهرمان روستا در رشته ورزشی کاراته تجلیل شد.

گفتنی است ویژه برنامه گرامیداشت ایام الله دهه فجر و روشنگری انتخابات پیش رو با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مهدی اشرف امام جمعه سرخه و روایت گری محمد احسانی و برنامه های متنوع دیگر در مسجد ولی عصر (عج) با همکاری پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) برگزار شد.

همچنین برپایی اردوی دو روزه به شهر مقدس قم، جمکران و شاه عبدالعظیم حسنی به همت این پایگاه مقاومت با همکاری مسجد از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها