خبرهای داغ:
همزمان با جشن پیروزی چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی کاروان رژه موتوری در روز ۲۲ بهمن ماه و شرکت در راهپیمایی با حضور رزمندگان و بسیجیان گردان ۱۰۳ حضرت امام حسین(علیه السلام) از مقر گردان تا میدان نقش جهان اصفهان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۷۹۴۰۷
|
۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۳

‌به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر ۱۴ حضرت امام حسین(علیه السلام)، کاروان رژه موتوری در روز ۲۲ بهمن ماه و شرکت در راهپیمایی با حضور رزمندگان و بسیجیان گردان ۱۰۳ حضرت امام حسین(علیه السلام) همزمان با جشن پیروزی چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی برگزار گردید.

فرمانده گردان ۱۰۳ حضرت امام حسین(علیه السلام) در رابطه با این خبر گفت: پیروزی انقلاب اسلامی، فجری بود که دامن افق‌ ها را روشن ساخت و پرده‌ های ظلمت شرق و غرب را از هم درید و ایران را نورباران کرد، دهه فجر، مطلع غزل زیبای پیروزی و قصیده بلیغ ورسای اسلام بود.

چه زیبا مقام معظم رهبری فرمودند که: «دهه فجر، سرآغاز طلوع اسلام، خاستگاه ارزش‌های اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است، در دهه فجر اسلام تولدی دوباره یافت و این دهه در تاریخ ایران نقطه‌ای تعیین‌ کننده و بی‌ مانند بشمار می‌رود».

ارسال نظرات