آیین تعویض و اهتزاز پرچم مزین به نام حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام در میدان قمربنی هاشم علیه السلام شهرکرد باحضور جمعی از خانواه شهدا، مسوولین و رزمندگان تیپ 44 برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۹۴۱۳
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار صالح نژاد فرمانده تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام گفت: امروز افتخار داشتیم با حضور خانواده معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان و پیشکسوتان و مسئولین شاخص استانی، آیین تعویض پرچم میدان قمربنی هاشم علیه السلام را در سالروز میلاد باسعادت آقا حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام داشته باشیم.

وی افزود: این مراسم با حضور رزمندگان تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام اجرا شد که نام این یگان منسوب به آقای باوفا(حضرت ابوالفضل العباس«علیه السلام») است.

صالح نژاد باشاره به اهتزاز پرچم در میدان امام حسین علیه السلام شهرکرد در روز گذشته، ادامه داد:این برنامه ها به گونه ای است که باعث می شود ان شاءالله زندگی ما با نام مقدس ائمه معصومین علیهم السلام عجین شود و شهرکرد این دیار خوبان و استان غیرتمندان چهارمحال و بختیاری که سابقه طولانی در وفاداری به اهلبیت دارند، در دو جهت شهر میدان ها به نام حضرت امام حسین علیه السلام و قمربنی هاشم علیه السلام نامگذاری شده تا مردمان سرزمینم در زیر سایه اهلبیت قرار گیرند.

در این مراسم جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی، بسیجیان، مسئولین، خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

ارسال نظرات