خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام حاجتی:

یکی از ویژگی‌های حضرت عباس(ع) نافذالبصیره بودن ایشان است

همدان-امام جمعه موقت شهر اهواز گفت: یکی از دلایل اصلی اینکه حضرت عباس (ع) مقام ویژه‌ای نزد خدا و معصومین(ع) دارد به دلیل نافذ البصیره بودن ایشان است و اینکه فریب دشمن را نخورد.
کد خبر: ۹۵۷۹۵۹۶
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام احمدرضا حاجتی در گردهمایی سیاسی کارکنان سپاه انصارالحسین(ع) ضمن تبریک روز ولادت حضرت ابوالفضل (ع) اظهار کرد: ایشان پدیده‌ای منحصر به فرد بود؛ حضرت عباس(ع) با وجود اینکه نامش در زمره معصومین نیست، ولی معصومین(ع) به ایشان عرض ارادت می‌کردند و بسیاری از مردم، گره‌های خود را به دست ایشان باز می‌کنند و حاجت‌های خود را از ایشان می‌گیرند.

وی بیان کرد: یکی از دلایل اصلی اینکه حضرت عباس (ع) مقام ویژه‌ای نزد خدا و معصومین(ع) دارد به دلیل نافذ البصیره بودن ایشان است و اینکه فریب دشمن را نخورد، پشت رهبر و امام خود با بصیرت ایستاد، همان بصیرتی که به فرموده امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) اگر در میان اصحاب امامان دیگر بود، هیچ یک شهید نمی‌شدند و حکومت اسلامی را در تمام اعصار داشتیم.

امام جمعه موقت شهر اهواز با اشاره به نحوه شکل‌گیری انقلاب اسلامی ایران افزود: انقلاب ما یک انقلاب تمدنی با محوریت «الله اکبر» بود و یک روش جدید در جهان ایجاد کرد، و کم کم این انقلاب به تمام کشورهای جهان صادر شد و امروز شاهد آن هستیم شعارهایی که زمانی تنها در کشور ما سر داده می‌شد اکنون در کشورهای اروپایی سر داده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تاریخ همیشه در حال تکرار شدن است و اکنون نیز در زمانی قرار گرفتیم که دشمنان به دنبال ایجاد یاس و ناامید کردن مردم از جمهوری اسلامی و عدم حمایت از رهبرشان هستند، بنابراین برای مقابله با نقشه‌های شیطانی دشمن باید بصیرت داشته باشیم، همچون شهید حاج قاسم سلیمانی که افق‌های آینده را می‌دید و مثل کوه پشت رهبرش بود و می‌گفت خدا را شکر اگر در زمان امام علی (ع) نبودم، در زمان فرزندش هستم.

حاجتی افزود: اگر در جنگ شناختی دشمن دچار مشکل شدیم بهتر است به وصیت نامه حاج قاسم و شهدای دیگر رجوع کنیم، حاج قاسم جمهوری اسلامی را حرم می‌دانست و معتقد بود اگر جمهوری اسلامی از بین رفت حرم‌های دیگر هم از بین خواهند رفت بنابراین برای حفظ آن باید تلاش کنیم و کمترین کار آن هم شرکت در انتخابات است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات