خبرهای داغ:
مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج گتوند :

بازنشستگان سپاه از سرمایه های کشور هستند

حجت الاسلام محمود عسکری گفت: بازنشستگان سپاه از سرمایه های کشور هستند و باید از تجربیات و ظرفیت بالای آنها در حوزه های فرهنگی، نظامی، اجتماعی، اقتصادی و سایر بخش ها استفاده شود
کد خبر: ۹۵۷۹۶۱۷
|
۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷

 

 


به گزارش خبرگزاری بسیج از گتوندمسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج گتوند به مناسبت ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار با جمعی از پیشکسوتان و بازنشستگان سپاه دیدار کردند.

حجت الاسلام عسکری در این نشست از خدمات بازنشستگان سپاه گتوند در طول دوران مسئولیت شان تقدیر کرد و گفت: این افراد سالها زحمت کشیده اند و هرجایی که به آنها خدمات رسانی شود ارزشمند است.

عسکری با بیان اینکه ملت سرافراز و قهرمان ایران طی این سال‌ها آزمایشات بزرگی را با سربلندی پشت سرگذاشته‌اند، گفت: مهمترین عامل و بستر پیروزی ما در دفاع مقدس اتحاد و همبستگی ملت ما بود.
وی خاطرنشان کرد: شما انسان‌هایی ولایی، حافظ نظام، استقلال و تمامیت ارضی کشور بوده و هستید. امروز هم در این برهه حساس باید هوشیارانه گام برداریم و همواره جلوتر از دشمن عمل کنیم

وی در پایان با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: اگر حضور قوی ایران را در منطقه شاهد هستیم به دلیل پشتوانه مردم است و علی رغم همه مشکلات معیشتی، مردم ما با حضور پرشور در این انتخابات مشت محکمی بر دهان استکبار خواهند زد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار