خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در آئین آغاز به کار دوره جدید خانه صنعت استان گفت:فعالیت خانه صمت از جمله مسیرهای مردمی سازی اقتصاد است.
کد خبر: ۹۵۷۹۶۶۴
|
۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در مراسم آئین آغاز به کار دوره جدید خانه صنعت استان قم سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) با تقدیر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال اظهار داشت: از ابتدای انقلاب هر زمان که ما به موفقیت‌های چشمگیری دست یافتیم نقش حضور حداکثری مردم در صحنه نمایان بوده است و این انقلاب همواره با پشتیبانی مردم در دنیا درخشیده است.

سردار موحد با اشاره به تدبیر حکیمانه امام راحل به ایجاد سپاه از دل مردم بمنظور پاسداری از آرمان‌ها‌ی انقلاب افزود: سپاه همواره یک نهاد مردمی بوده است و همین از مردم، با مردم و برای مردم بودن سپاه و استفاده از ظرفیت‌های جوانان با استعداد، دلسوز و نخبه و همچنین نهاد‌های دانش بنیان، موفقیت‌های روز افزونی را برای سپاه رقم زده است.
فعالیت خانه صمت از جمله مسیر های مردمی سازی اقتصاد است
وی گفت: سپاه خود را ابوالفضل انقلاب و مردم می‌داند و با از سویی به دنبال خدمت رسانی به مردم و از سویی به دنبال تامین امنیت مردم است.

فرمانده سپاه امام علی ابن ابی طالب(ع) در ادامه افزود: امروز توفیقی شد آغاز فعالیت دوره جدید خانه صنعت استان همزمان با این ایام باشد که امیدواریم با فعالیت این خانه و همراهی دستگاه های دولتی بتوانیم گام های موثری در حوزه اقتصاد، تولید و اشتغال کشور عزیزمان برداریم.

فرمانده قرارگاه صنعتی خاتم الانبیا(ص) استان قم، دولتی بودن اقتصاد را یکی از معضلات جامعه دانست و خاطر نشان شد: رهبر انقلاب همواره به مردمی شدن اقتصاد و مشارکت مردم در امور اقتصادی تاکید کرده است که در دولت سیزدهم اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته که نتایج آن در رشد اقتصادی جامعه نمایان خواهد شد.
فعالیت خانه صمت از جمله مسیر های مردمی سازی اقتصاد است

وی گفت: مردمی شدن صنعت و اقتصاد راه صحیح برطرف کردن معضلات اقتصادی است و همین خانه صمت و دیگر انجمن‌های تخصصی اگر فعالانه پای کار بیایند و از طرفی دولت از ظرفیت این مراکز استفاده کند و با دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش بنیان پیوند بخورد قطعا رشد اقتصادی چشمگیری را شاهد خواهیم بود.

فرمانده سپاه استان قم با تاکید بر حمایت سپاه از صنعتگران و نهاد‌های دانش بیان اظهار داشت: باید قم مثل همیشه در عرصه‌های مورد نیاز انقلاب الگو باشد و ان شاء الله در مسیر توسعه صنعت و اقتصاد نیز الگو خواهد شد و در این راستا سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) همچون گذشته از هیچ کمکی برای حل مشکلات واحد‌های صنعتی و صنعتگران دریغ نخواهد کرد.

در حاشیه این برنامه مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان قم گفت: خانه صنعت، معدن یک تشکل بخش خصوصی است که اعضای هیئت مدیره آن از بین انجمن‌های تخصصی مرتبط از طریق سیستم انتخابات برگزیده می‌شوند. در حال حاضر خدمات قابل ارائه توسط این خانه عبارت از صدور و تمدید جوازهای تاسیس و توسعه صدور جواز تاسیس انبار، ثبت نام صدور پروانه بهره برداری و اصلاح نام، ثبت نام معافیت ماشین آلات مواد اولیه، خرید از بورس و سایر موارد است.
فعالیت خانه صمت از جمله مسیر های مردمی سازی اقتصاد است

حسین نیکوکلام مطهر افزود: در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب و سالروز میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار خانه صنعت و معدن استان قم با حضور فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) افتتاح شد تا با همکاری سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن و قرارگاه صنعتی خاتم الانبیاء نسبت به رفع موانع تولید و رشد اقتصادی واحد‌های صنعتی و تولیدی گام موثری بردارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات