سپاه پاسداران در میدان جهاد تبیین پیشتاز است

فرمانده سپاه سردشت گفت: سپاه با گوهر درونی تقوا و بصیرت در عرصه‌های مهم و حساس داخلی و بین‌المللی از تقابل با دشمنان و استکبارستیزی تا خدمات بی‌شمار به مردم فعالیت می‌کند و در عرصه جهاد تبیین نیز پیشتاز است.
کد خبر: ۹۵۷۹۶۸۱
|
۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، سرهنگ صمدمحمدعلیزاده، فرمانده سپاه سردشت، در مراسم روز پاسدار که در حسینیه ثارالله سردشت برگزار شد، گفت: آرامش و امنیت کنونی کشورمان بدون تردید حاصل آمادگی دفاعی رزمندگان جان بر کف سپاه پاسداران و سایر نیروهای مسلح است.

وی تقارن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با روز پاسدار را یادآور خدمات کم‌نظیر این نهاد مردمی دانست و ادامه داد: این مجموعه انقلابی در روزهای دشوار حفظ انقلاب از سرچشمه جوشان و روح مصفای مقتدای عارفان، حضرت امام خمینی(ره) سیراب شد و در پرتو رهنمودهای روشنگرانه حضرت امام خامنه‌ای بالنده شد.

علیزاده اضافه کرد: سپاه با گوهر درونی تقوا و بصیرت در عرصه‌های مهم و حساس داخلی و بین‌المللی از تقابل با دشمنان و استکبارستیزی تا خدمات بی‌شمار به مردم فعالیت می‌کند و در عرصه جهاد تبیین نیز پیشتاز است.

فرمانده سپاه سردشت گفت: با توجه به اینکه سپاه از ایثارگرانی با روحیه انقلابی و شهادت‌طلب برخوردار است در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب توانست افتخارات بسیار زیادی را بیافریند. هرگز فراموش نمی‌کنیم در دوران پرافتخار دفاع مقدس جوانان این مرز و بوم از جان و دل جهاد کردند تا از حریم اسلام پاسداری کنند و آرامش و امنیت را برای کشورمان به ارمغان آوردند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار