خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی از افزایش ۴۱ درصدی کمک حامیان طرح اکرام ایتام در استان در ۱۰ ماه گذشته خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۹۶۹۹
|
۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، محمد عرب مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی گفت: در ۱۰ ماه گذشته حامیان طرح اکرام ایتام ۶۶۳ میلیارد و ۳۹۳ میلیون ریال به فرزندان طرح ایتام و محسنین کمک کردند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۴۱ درصد افزایش داشته است.

وی اظهار داشت: در این مدت واریزی حامیان طرح اکرام ۳۰۷ میلیارد و ۸۴۵ میلیون ریال و واریزی حامیان طرح محسنین ۳۵۵ میلیارد و ۵۴۸ میلیون ریال بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی گفت: ۱۰ هزار و ۲۴۸ نفر فرزندان ایتام و محسنین مورد حمایت این نهاد هستند که ماهانه توسط حامیان معنوی خود در قالب کمک‌های نقدی و غیر نقدی مساعدت می‌شوند.

عرب، تعداد حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین را ۳۸ هزار و ۷۱ نفر اعلام کرد و افزود: سرانه واریزی فرزندان ایتام ۱۲ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال و سرانه واریزی فرزندان محسنین ۴ میلیون و ۵۵۵ هزار ریال به صورت ماهانه است.

وی با قدردانی از همراهی کمک‌های خیران و حامیان در این طرح به روش‌های غیرحضوری برای عضویت در طرح اکرام ایتام و محسنین اشاره کرد و افزود: نیکوکاران می‌توانند با ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ آمادگی خود را برای شرکت در این طرح و حمایت از یک یا چند یتیم و فرزند محسنین اعلام کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی گفت: همچنین مراجعه به سایت ekram.emdad.ir از دیگر روش‌های ثبت نام در طرح اکرام ایتام و محسنین است.

 

انتهای پیام/
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظرات
پر بیننده ها