خبرهای داغ:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه گفت: اکنون در این برهه از زمان حضور در انتخابات و همراهی در این عرصه مهم نشان دهنده پای کار بودن مردم خواهد بود.
کد خبر: ۹۵۷۹۷۹۴
|
۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹

در آستانه انتخابات 11 اسفند سال 1402 حجت الاسلام والمسلمین رجبعلی فرزین مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار کرد: امام خمینی (ره) در هنگام ورود به فرودگاه ایران پس از پایان تبعید ۱۴ ساله خود بر تعیین کردن دولت به پشتوانه و پشتیبانی مردم تاکید کرد و با همین قدرت بزرگ انقلاب به پیروزی رسید.

او با بیان اینکه حضور مردم همانند حضورشان در مسیر پیروزی‌های انقلاب معجزه آفرین و معجزه آساست، افزود: هر زمان که مردم برای دین، ارزش‌های اسلام و برای خدا قیام کنند آن جامعه مورد نصرت و لطف خدا قرار گرفته در غیر این صورت حتی اگر امامی معصوم حکومت کند آن جامعه رو به انحطاط خواهد رفت.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه با بیان اینکه باتوجه به قیام مردم ایران و پای کار بودن برای ارزش‌ها و دین الهی تصریح کرد: امروز باید ادامه دهنده همان راه باشیم و اکنون در این برهه از زمان حضور در انتخابات و همراهی در این عرصه مهم نشان دهنده پای کار بودن مردم خواهد بود همان طور که در عرصه‌های دیگر در طول ۴۵ سال نشان داده شده است‌.

فرزین بیان داشت: ایران با وقوع انقلاب اسلامی از زمانی عبور کرده که ارتش ما مستقل نبود و در اختیار آمریکا بود در حالی که امروز به اقتدار، استقلال و ابتکاری دست یافتیم که در زمینه ساخت انواع تجهیزات حرف برای گفتن دارد و دفاع از این خاک را افتخار خود می‌داند.

او با بیان اینکه باید شکرگزار نعمت‌های این انقلاب باشیم و این شکرگزاری با حضور در عرصه انتخابات رقم می‌خورد، گفت: امروزه باید در حمایت و در کنار نظام باشیم و در فراز و نشیب‌های جامعه در کنار امام مسلمین باشیم و با حضور مقتدرانه به دشمن نشان دهیم که تصمیم گیرندگان اصلی برای کشور، مردم هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها