معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری هنرمندی زنان یزدی را یکی از مزیت‌های این استان در حوزه صنایع‌دستی دانست و تصریح کرد: در کنار تمام مزیت‌های بومی، استان یزد به لحاظ نیروی انسانی خاصه حضور بانوان هنرمند نیز بسیار غنی است.
کد خبر: ۹۵۷۹۹۱۹
|
۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴

به‌گزارش خبرگزاری بسیج به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد، انسیه خزعلی در حاشیه بازدید از هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته با اشاره به پتانسیل و ظرفیت‌های بالای استان یزد در این بخش، گفت: خوشبختانه در حوزه گردشگری اقدامات بسیار خوبی در حال انجام است و استان یزد به‌عنوان یکی از مناطق مستعد کشور، در حوزه گردشگری پیشرفت بسیار خوبی داشته است.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری حمایت از صنعت گردشگری را امری ضروری دانست و افزود: با توجه به مزیت‌ها و قابلیت‌های استان یزد، پشتیبانی بیشتر از این بخش منجر به دستاورد‌های بیشتر و بهتر خواهد شد.

خزعلی هنرمندی زنان یزدی را یکی از مزیت‌های این استان در حوزه صنایع‌دستی دانست و تصریح کرد: در کنار تمام مزیت‌های بومی، استان یزد به لحاظ نیروی انسانی خاصه حضور بانوان هنرمند نیز بسیار غنی است و اگر حمایت جدی و هدفمندی از آنان صورت بگیرد، می‌توانند در حوزه صنایع‌دستی نیز دستاورد‌های بزرگی را حاصل کنند و زمینه‌ساز رونق این بخش باشند.

معاون زنان و خانواده ریاست جمهوری با اشاره به‌ضرورت حمایت نظام‌مند از بخش صنایع‌دستی، تسهیل مسیر صدور مجوز‌ها را یکی از برنامه‌های جدی برای رونق صنایع‌دستی به‌ویژه در استان یزد دانست و خاطرنشان کرد: در این زمینه نیز اقدامات بسیار خوبی انجام‌شده و خواهد شد.

ارسال نظرات