سردار نظری با اشاره به سخنان شهید حاج قاسم سلیمانی که جمهوری اسلامی حرم است؛ عنوان کرد: ما باید با حضور پای صندوق‌های رای از این حرم دفاع کنیم و حضور مردم در انتخابات جواب محکمی به یاوه‌گویی‌های دشمنان است.
کد خبر: ۹۵۷۹۹۶۶
|
۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۴

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در آیین اختتامیه رویداد تولید محتوای دیجیتال «برای ایران» در تالار خیام دانشگاه ولی‌عصر (عج) رفسنجان ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه گفت: هشتگ برای ایران در کل کشور تایید شد و این امر تاییدی شد بر کار کسانی که در فضای مجازی تلاش کردند ، در کل کشور این کار تنها متعلق به استان کرمان است ، استان کرمان چندین سال است که در تولید محتوا پیشتاز است.
وی در تشریح انتخاب نام" برای ایران "گفت: چون ما ملتی داریم که مردم وجوانانش در سال ۵۷ با تمام حمایت‌هایی که آمریکایی‌ها انجام می‌داد، در مقابل شاه ایستادند و انقلاب را به پیروزی رساندند ودر ۸ سال دفاع مقدس جنگیدند و بیش از ۱۸۵ هزار شهید دادیم و یک وجب از خاکمان را به دشمن ندادیم والان هم همان جوانان موشک و پهپادهایی  در زمینه بیوتکنولوژی و نانو ساختند به نحوی که در همه عرصه‌های علمی جز کشورهای برتر دنیا هستند. در حال حاضر جوانان ملت ایران اسلامی در همه مسائل اقتصادی، علمی و دیپلماسی پیشتاز هستند.

سردار نظری تصریح کرد: امروز می‌بینیم ملت ایران که برای ترویج مکتب و بیعت با مکتب حاج قاسم بر سر مزار شهدای عزیزمان در سالگرد حاج قاسم حضور پیدا کردند و دشمنان بیش از ۹۰ نفر را به شهادت رساندند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اعلام اینکه تمام ترس دشمن از حس شهادت ملت ایران است؛ بیان داشت: دشمنان فکر می‌کنند با اقدامات کوری که انجام می‌دهند می‌توانند حس شهید بودن، شهید شدن، حس تاسی از شهدا و امام حسین (علیه السلام) را از بین مردم ما خارج کنند.

وی با اشاره به سخنان شهید حاج قاسم سلیمانی که جمهوری اسلامی حرم است؛ عنوان کرد: ما باید با حضور پای صندوق‌های رای از این حرم دفاع کنیم امروز این حرم مدافع می‌خواهد مدافع آن هم حضور تک، تک افرادی است که می‌توانند پای صندوق‌های رای بروند و رای بدهند و حضور مردم در انتخابات جواب محکمی به این یاوه‌گویی‌ها دشمنان است.

ارسال نظرات