خبرهای داغ:
عضو شورای پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) روستای افتر از برپایی نشست بصیرتی در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در خصوص تبیین اهمیت انتخابات در روستا خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۰۰۴۶
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، مراسم پرفیض و معنوی دعای ندبه همراه با قرائت زیارت عاشورا و دعای عهد با همکاری بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) روستای افتر در سرخه در مسجد صاحب الزمان (عج) این روستا برگزار شد.

محمد حمیدی عضو شورای این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه برپایی این مراسم در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: مراسم دعای ندبه هرهفته با همکاری بسیجیان و هیئت امنای مسجد با حضور خوب اهالی برگزار می شود.

او افزود: محفل انس و تلاوت قرآن کریم این هفته نیز ویژه اهالی روستای افتر مقیم سمنان در مسجد امام حسن عسکری (ع) تشکیل شد.

عضو شورای پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) ادامه داد: همزمان با اعیاد شعبانیه، مراسم جشن میلاد با سعادت امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل العباس (ع) و امام سجاد (ع) در مسجد صاحب الزمان (عج) افتر برپا شد.

حمیدی تصریح کرد: در راستای لبیک به تاکید رهبر معظم انقلاب، بمنظور مشارکت قوی و حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند،  نشست صمیمانه با موضوع مشارکت در انتخابات با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از اهالی روستا، خانواده معظم شهدا و بسیجیان برگزار شد.

او ادامه داد: در راستای ساخت و تکمیل ساختمان در حال احداث پایگاه و تصمیم گیری جهت تکمیل ساختمان این پایگاه مقاومت جواد عبداللهی فرمانده حوزه مقاومت بسیج موسی بن جعفر (ع) سرخه از روند انجام کار بازدید کردند.

عضو شورای پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) بیان داشت: گشت عملیاتی محله محور بسیجیان پایگاه در قالب یک تیم چهار نفره از ساعت بیست و دو الی بیست و چهار با هدف برقراری امنیت در روستا از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها