خبرهای داغ:
سردار سلیمانی در آیین افتتاحیه روز کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی:

می‌توان با همت و روحیه جهادی، گره‌های پیچیده در حوزه‌های اقتصادی را باز کرد/ مقوله ارتقاء بهره‌وری در موضوعات مختلف، یک ضرورت انکارناپذیر و یک امر علمی اثبات شده است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: باید الگوهای ارتقاء بهره‌وری در عرصه‌های مختلف، عملیاتی، تکثیر و هدف‌گذاری شوند چراکه یقین داریم با استفاده بهینه از منابع، مشکلات پیش‌روی اکثر استان‌ها در حوزه اشتغال برطرف خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۸۰۳۳۷
|
۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز (یکشنبه ۲۹ بهمن) در آیین افتتاحیه روز کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی که با بهره‌برداری همزمان از ۱۴ طرح اجرایی گروه اقتصاد مردمی در کشور همراه بود، حضور یافت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین طی سخنانی در این آیین، با بیان اینکه در شرایط کنونی و برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور، هیچ راهی جز افزایش کار، تولید و اشتغال مولد نداریم، گفت: مقوله ارتقاء بهره‌وری در موضوعات مختلف، یک ضرورت انکارناپذیر و یک امر علمی اثبات شده است؛ به عنوان نمونه، در حوزه کشاورزی، می‌توان با پیاده‌سازی راهکارهای ارتقاء بهره‌وری، تولید محصولات را افزایش داد و از این طریق، منابع درآمدی قابل توجهی را برای کشاورزان ایجاد کرد.

سردار سلیمانی با بیان اینکه می‌توان با همت و روحیه جهادی، گره‌های پیچیده در حوزه‌های اقتصادی را باز کرد، گفت:
کشور ما دارای منابع و امکانات غنی و فراوانی است و لازم است که ما با تلاش و مجاهدت خود، به نحو احسن از این منابع و امکانات در جهت حل مسائل و مشکلات کشور استفاده کنیم.

سردار سلیمانی با اشاره به ضرورت توجه تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی سراسر کشور به مقوله «ارتقاء بهره‌وری» گفت: باید الگوهای ارتقاء بهره‌وری در عرصه‌های مختلف، عملیاتی، تکثیر و هدف‌گذاری شوند چراکه یقین داریم با استفاده بهینه از منابع، مشکلات پیش‌روی اکثر استان‌ها در حوزه اشتغال برطرف خواهد شد.

وی با اشاره به دستاوردهای اخیر کشور در حوزه‌های کشاورزی و‌ دامپروری، عنوان کرد: در حال حاضر، ظرفیت صادرات محصولات کشاورزی و دامپروری در برخی استان‌ها نظیر فارس، بوشهر و ... فراهم است و لازم است که این ظرفیت را در دیگر استان‌های کشور نیز تقویت کرده و آن را توسعه دهیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ضرورت دارد که هر استان به قطب تولید یک یا چند محصول تبدیل شود، گفت: لازمه‌ی این مهم، حمایت از افزایش سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در نقاط مختلف کشور است.

گفتنی است در این نشست که سردار «تقی‌زاده» مسئول سازمان بنیاد تعاون بسیج نیز در آن حضور داشت، مسئولان بنیاد تعاون بسیج برخی استان‌ها از جمله ایلام، قم، گلستان، کرمان، خراسان رضوی، لرستان، قزوین، کرمانشاه و هرمزگان به صورت ارتباط تصویری، به ارائه گزارش‌هایی پیرامون جدیدترین دستاوردهای استان خود در حوزه‌های کشاورزی و دامپروری پرداختند.

 

در روز اقتصاد مقاومتی و کار آفرینی، بسیج یکی از سیاست‌هایش مردمی سازی اقتصاد است
 
تلاش‌هایی در بنیاد تعاون بسیج از جمله زمینه پوشاک انجام شده است.
 
 ما فقط حمایت و پشتیبانی می‌کنیم تمام کارها توسط مردم انجام می‌شود.
 
۱۴ طرح الگویی در ۱۲ استان امروز به بهره‌برداری رسید.
 
توسعه و تکثیر طرح ها در مقیاس ملی، منطقه‌ای و استانی در دست کار قرار دارد.
 
تسهیلات بر حسب برآوردی که می‌شود انجام خواهد شد.
 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها