زرهانی گفت: ترویج بازارهای اسلامی و متحدشدن کشورهای اسلامی در سطح دنیا باعث ایجاد یک جهش و تمدن مهدوی در سطح دنیا می‌شود.
کد خبر: ۹۵۸۰۳۵۹
|
۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، زرهانی، قائم‌مقام بنیاد مهدی موعود(عج) در همایش ملی مهدویت در زاهدان درخصوص نظر استعمار در مورد پایان تاریخ و آخرالزمان بیان کرد: کسی به نام فوکویاما از فلاسفه بزرگ آمریکا و نظریه‌پرداز کاخ سفید است؛ کتابی به نام پایان تاریخ و آخرین انسان نوشته است.
 
وی گفت: نظریه‌پرداز آمریکایی اعلام کرد لیبرال دموکراسی کامل‌ترین مکتب و مرتبط با نظام سرمایه‌داری است؛ و همین مکتب باید تا پایان تاریخ استمرار پیدا کند.
 
زرهانی خاطرنشان کرد: اگر جوانان زیر موج تهاجم فرهنگی هستند؛ برای دگراندیش بارآوردن آنها است؛ اما جهان‌بینی توحیدی، نگاه معطوف به مهدی موعود(عج) و نگاه به ظهور منجی است.
 
وی ادامه داد: لذا یکی از ویژگی‌های فرهنگ مهدوی، تمدن‌سازی بر مبنای جهان‌بینی توحیدی است و برنامه‌ریزی برای بیدار کردن مسلمانان، بازگشت به قرآن و ملتزم به کلمه توحید و توحید کلمه که تمام تمرکز عالمان دینی بر این اصل بوده است.
 
قائم‌مقام بنیاد مهدی موعود (عج) تصریح کرد: ترویج بازارهای اسلامی و متحدشدن کشورهای اسلامی در سطح دنیا باعث ایجاد یک جهش و تمدن مهدوی در سطح دنیا می‌شود.
 
وی خاطرنشان کرد: پایان تاریخ و آخرالزمان از دیدگاه ما منتهی به ظهور حضرت مهدی (عج) و تشکیل حکومت جهانی است؛ امروز باید در حوزه سیاست و حکمرانی اسلامی، علمای دین، امیران و پادشاهان کشورهای اسلامی را وادار به یک تفاهم و همگرای کنند تا در برابر استعمار جهانی غرب مقابله کنیم.
 

ارسال نظرات