مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: جشن تکلیف سیاسی بیش از ۳۹ هزار دانش آموز رأی اولی استان در قالب طرح شهیدان رای اولی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۵۸۰۵۲۳
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، در نشست تخصصی با مدیران مدارس دانش آموزان رای اولی شهر کرمان با بیان اینکه انقلاب اسلامی تنها حکومتی در تاریخ ایران است که حتی یک وجب از خاک کشور را به بیگانگان نداد افزود: انقلاب اسلامی به ما عزت، اقتدار و آبرو داده است و باید این استقلال و آزادی را قدر دانست.

وی ضمن گرامیداشت یاد شهدا به ویژه شهدای دانش آموز، اظهار کرد: مسیر اقتدار کشور از مدرسه ها می‌گذرد و دانش آموزان رای اولی اقتدار و آینده را تضمین خواهند کرد.

رضایی با تاکید بر اینکه مشارکت در انتخابات نشان از اقتدار کشور در جهان دارد، گفت: نقش آفرینی ایران در منطقه و دنیا انکار ناپذیر است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه معلمان امانت‌داران بزرگی هستند، یادآور شد: معلمان دو امانت بزرگ را دارند که نخست فرزندان مردم و دوم رای مردم است چراکه بیش از ۷۰ درصد از مجریان انتخابات، معلمان هستند.

رضا رضایی با اشاره به اینکه انتخابات امسال دشمن را مایوس می کند، بیان کرد: دشمن در طول انقلاب اسلامی بارها مایوس شده است و ما نیز باید تلاش کنیم بر این یاس دشمن بیافزاییم.

وی با اشاره به وجود بیش از ۳۹ هزار دانش آموز رای اولی در استان کرمان گفت: جشن تکلیف سیاسی برای تمامی این دانش آموزان با محوریت ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق برگزار می شود.

رضایی افزود: مراسم نمادین جشن تکلیف سیاسی دانش آموزان رای روز چهارشنبه دوم اسفند ماه با حضور بیش از یکهزار و ۵۰۰ دانش آموز در دانشگاه فرهنگیان پردیس خواجه نصیر برگزار می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار