خبرهای داغ:
به مناسبت میلاد سراسر نور حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) جشن بزرگ خانوادگی نیروهای پایور لشکر14امام حسین( علیه السلام) همراه با برنامه های شاد فرهنگی با حضور کلیه پایوران لشکر14امام حسین(علیه السلام) به همراه خانواده هایشان در سالن همایش ناحیه امام صادق(علیه السلام) برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۸۰۵۳۴
|
۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۷

‌به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر14امام حسین(علیه السلام)، جشن بزرگ خانوادگی نیروهای پایور لشکر14امام حسین( علیه السلام) همراه با برنامه های شاد فرهنگی به مناسبت میلاد سراسر نور حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) در سالن همایش ناحیه امام صادق(علیه السلام) برگزار گردید.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات لشکر14امام حسین(علیه السلام) با اعلام این خبر گفت: جشن بزرگ خانوادگی به مناسبت روز سوم شعبان هم زمان با روز پاسدار با حضور کلیه نیروهای پایور لشکر14امام حسین(علیه السلام) همراه با خانواده محترمشان در محل ناحیه امام صادق(علیه السلام) برگزار شد.

در ابتدای این برنامه قرائت قرآن همراه با پخش سرود ملی وسپس خوش آمد گویی توسط سردار هاشمی پور فرمانده لشکر14امام حسین(علیه السلام) خدمت خانواده ها صورت گرفت، در ادامه پخش کلیپ و برگزاری مسابقات شاد و مفرح برای شرکت کنندگان، کودکان و نوجوانان انجام گرفت و در پایان حاج آقا بابایی در مورد امور خانواده به سخنرانی پرداخت.

این مسئول در ادامه افزود: گردانهای امام حسین(علیه السلام) از لشکر14امام حسین(علیه السلام) به مناسبت اعیاد ماه شعبان برنامه های مختلفی را اجرا کردند: گردان۱۱۷ امام حسین (علیه السلام) به همین مناسبت مراسم جشنی را به مناسبت فرخنده میلاد امام حسین(علیه السلام) و شب میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (علیه السلام) در آران وبیدگل برگزار کردند.

برپایی ایستگاه صلواتی و همچنین اجرای گروه سرود کریم اهل بیت و نورافشانی و اجرای فیلم به مناسبت ولادت امام حسین علیه السلام و میلاد حضرت امام حسین علیه السلام در گردان ۱۱۷ امام حسین علیه السلام آران و بیدگل از دیگر برنامه های برگزار شده در این گردان بود.

از جمله برنامه های گردان ۱۲۳ حضرت امام حسین (علیه السلام) شهرستان تیران و کرون برپایی موکب پذیرایی همراه با  تبخ آش رشته نذری و برنامه های فرهنگی از جمله پخش مولودی توسط رزمندگان و بسیجیان به مناسبت اعیاد شعبانیه بود.

فرمانده گردان ١٢٣ حضرت امام حسین علیه السلام ضمن تقدیر و تشکر از رزمندگان و بسیجیان گردان بیان کرد:با عرض تبریک میلاد با سعادت حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و روز پاسدار و میلاد خجسته حضرت ابوالفضل العباس (علیه السلام) بزرگ جانباز دشت کربلا به آحاد فرماندهان و کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، جانبازان سرافراز، رزمندگان اسلام و پیشکسوتان دفاع مقدس و مدافع حرم و تعظیم به مقام شامخ شهیدان این برنامه با حضور و کمک رزمندگان، بسیجیان و آحاد مردم شهر تیران در میدان معلم برگزار گردید و تعداد ١۵ دیگ آش پخته شد و بین مردم توزیع گردید.

لازم به ذکر است که دیگر گردانهای امام حسین(علیه السلام) با برپایی موکب، پخش مولودی و دیگر برنامه های فرهنگی مثل دیدار از خانواده شهدا، جانبازان و سرکشی از خانواده بسیجیان گردان این اعیاد بزرگ را گرامی داشتند.

ارسال نظرات