خبرهای داغ:
شاهرود_ همایش رای اولی‌های دختر شاهرود با حضور فرماندار ویژه شهرستان، فرمانده سپاه ناحیه و مدیر آموزش و پرورش برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۰۵۴۸
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹

به گزارش خبرنگار بسیج، در آستانه انتخابات ۱۱ اسفند، همایش ۱۳۴ دانش آموز رأی اولی مدارس دخترانه الزهرا (س)، فرزانگان و معراج با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان و دیگر مسئولان در سالن خوارزمی برگزار شد.
ابوطالب جلالی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود ضمن قدردانی از مدیریت آموزش و پرورش در برگزاری این همایش، مطالعه نظام آموزشی و نظام سیاست گذاری کشور را به دانش آموزان توصیه نمود و از آن‌ها خواست به عنوان یک فعال اجتماعی موثر و مطالبه گر، مشکلات کشور و شرایط افرادی که قرار است با تکیه بر کرسی نمایندگی مجلس، به رفع این مشکلات بپردازند، را تحلیل کنند.
سید محمد موسوی معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع دانش آموزان رأی اولی اظهار کرد: جوانان و نوجوانان امروز، به فرموده رهبر معظم انقلاب؛ عناصر بالغ، عاقل، خردمند و صاحب فکر و تحلیلند و حضورشان در انتخابات به منزله جشن تکلیف سیاسی آنهاست.
در این برنامه که همراه با برنامه‌های شاد و متنوع بود، شرکت کنندگان و مسئولان بصورت نمادین رای دادند.
این همایش با مشارکت مدیریت آموزش و پرورش شاهرود و بسیج دانش آموزی حوزه کوثر برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها