معاون سیاسی، امنیتی و انتخابات شهرستان یزد گفت: شهرداری یزد ۱۰۰ مکان مناسب در مناطق پررفت‌وآمد شهر یزد برای نصب پوسترهای تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در نظر گرفته است.
کد خبر: ۹۵۸۰۶۶۹
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، ابوالفضل اکبری گفت: در ایام تبلیغات انتخابات، و در راستای ساماندهی بصری در سطح شهر یزد ۱۰۰ نقطه در مناطق ۵گانه شهرداری برای انجام تبلیغات نامزد‌های انتخابات و نصب پوستر‌های تبلیغاتی توسط شهرداری یزد جانمایی شده است

وی گفت: شهرداری یزد برای حفظ زیبایی شهر و پیشگیری از نصب اقلام تبلیغاتی در مکان‌های عمومی و دولتی مکان‌هایی را در میدان‌های اصلی شهر یزد برای تبلیغات نامزد‌های انتخابات مشخص کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار یزد تصریح کرد: به‌منظور حفظ زیبایی منظر شهری، برقراری نظم و انضباط در محیط شهری و پیشگیری از نصب اقلام تبلیغاتی روی دیوار، مکان‌های عمومی و دولتی، مبلمان شهری، تابلو‌ها و درختان، ۱۰۰ مکان مناسب برای تبلیغ نامزد‌ها در نظر گرفته شده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: نامزد‌های انتخاباتی و هواداران آن‌ها مجاز هستند در نقاط تعیین شده نسبت به الصاق عکس و پیام‌های تبلیغاتی خود اقدام کنند.

اکبری با بیان اینکه طبق ماده ۷۶ دستورالعمل تبلیغات نامزد‌های انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ماده ۲۶ آیین‌نامه اجرایی انتخابات خبرگان رهبری الصاق اطلاعیه پوستر و هرگونه آگهی تبلیغاتی روی علائم راهنمایی، تابلوی بیمارستان‌ها، تابلوی مدارس، و مؤسسات آموزشی و سازمان‌های دولتی و اماکن بخش خصوصی ممنوع است تأکید کرد: نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از نصب پوستر و اقلام تبلیغی در مکان‌های غیرمجاز خودداری کنند.

وی تصریح کرد: از حامیان نامزد‌های انتخابات درخواست داریم باتوجه‌به قوانین انتخابات از نصب پوستر و اقلام تبلیغی در مکان‌های غیرمجاز خودداری و فقط در مکان‌های تعیین شده اقدام به نصب پوستر و اقلام تبلیغی نامزد موردنظر خود کنند.

اکبری با تأکید بر رعایت قوانین انتخابات و همچنین عدم استفاده از تبلیغات غیرمجاز توسط کاندیدا‌های انتخاباتی اظهار کرد: باتوجه‌به اینکه انتخابات در ماه پایانی سال و در آستانه فرارسیدن سال نو برگزار می‌شود از کاندیدا‌ها و هوادارانشان تقاضامندیم از دیوارنویسی و چسباندن پوستر بر معابر اصلی سطح شهر خودداری کنند

ارسال نظرات