امضاء تفاهم نامه بین آستان مقدس امامزادگان حضرتین(ع ) و کمیته امداد شهرستان قدس

نشست هم اندیشی و صمیمی تولیت آستان مقدس امامزادگان حضرتین(ع ) و مسئول تعلیم و تربیت پایگاه مقاومت بسیج این آستان مقدس با رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) شهرستان قدس برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۰۷۰۸
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۶

به گزارش روابط عمومی پایگاه مقاومت بسیج امامزادگان حضرتین(ع ) شهرستان قدس: نشست هم اندیشی و صمیمی که با حضور حجت الاسلام بهرامی مدیریت و تولیت آستان مقدس امامزادگان حضرتین(ع ) و مسئول تعلیم و تربیت پایگاه مقاومت بسیج این آستان مقدس با ریاست کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) شهرستان قدس برگزار شد به موضوعاتی از قبیل حل مشکلات محرومان و رسیدگی به وضعیت زندگی آنان پرداخته شد.

در این نشست حجت الاسلام بهرامی با اشاره به  منویات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) درجهت پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در خصوص محرومیت زدایی و تعامل با سایر دستگاه های متولی که یکی از راهبردهای نظام تلقی میشود با بیان اینکه موضوع تحکیم خانواده جزء اهداف پیشروی ماست بیان کرد: همسران و خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد  بار سنگینی را به دوش می‌کشند که درصورت کمک های مومنانه موجب پیشرفت عزت بنیان خانوادها و مستحکم شدن آن میشود.

وی افزود: کارمندان و مسئولین کمیته امداد امام خمینی (ره) قهرمانان  خاموش و گمنامی هستند که باید مقاومت فوق العاده و ایمان قوی که از خود در کنار اقشار مستضعف جامعه به نمایش می‌گذارند را تحسین و به عنوان یک الگو به سایر ادارات معرفی کرد.

در پایان این نشست تفاهم نامه ای در جهت محرومیت زدایی و دستگیری از خانواده های عزتمند   بین مجموعه آستان مقدس امامزادگان حضرتین(ع ) و کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) شهرستان قدس به امضاء رسید.

ارسال نظرات