حضور فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره)جنوب شهرستان ری دربرنامه های انتخاباتی شهر حسن آباد فشافویه

سرهنگ علی اصغرشهیری فرمانده سپاه جنوب شهرستان ری بهمراه مسئولین شهرحسن آبادبا حضور در سالن میلادنور بخش فشافویه و شرکت در همایش تکلیف سیاسی رای اولی ها و حضور در افتتاحیه نمایشگاه دست آوردهای انقلاب درمدرسه دخترانه طاهبازاف فشافویه و همچنین شرکت در نشست بصیرتی در آموزش و پرورش با حضور موسی کاظمی رئیس اداره اموزش و پرورش ومدیران مدارس به پایان رسید.
کد خبر: ۹۵۸۰۷۲۰
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، ابتداسرهنگ شهیری فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره) در همایش رای اولی های بخش فشافویه گفت:

انتخابات به نوعی جشن ملی است جشنی که در آن دانش آموزان رای اولی به سن تکلیف سیاسی می رسند.

در قبل از انقلاب مردم هیچ نقشی در سرنوشت و اداره کشور نداشتند اما امروز به برکت انقلاب اسلامی، همه اقشار کشور بویژه دانش آموزان در عرصه های مختلف نقش آفرینند.

در ادامه افزودند،اولین دستاورد انقلاب اسلامی، حضور و نقش آفرینی مردم در سرنوشت کشور بوده و هست و این نشان از عزت و آزادگی و استقلال ایران اسلامی دارد.

حق انتخاب و حق مشارکت در سرنوشت کشور امری است که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای مردم به ارمغان آورده است.

 

وی تصریح کرد،امروز مشارکت در انتخابات از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند همراه با آگاهی و بصیرت محقق شود تا با دستان شما دانش آموزان، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی کوبیده شود.

وبه دست فرمانده سپاه افتتاح نمایشگاه دست آورد های انقلاب اسلامی ایران در مدرسه دخترانه طاهبازاف انجام شد.

ودر آخر  نشست بصیرتی مدیران مدارس بخش فشافویه در آموزش و پرورش که این  نشست در رابطه با موضوع انتخابات و مشارکت حداکثری دانش آموزان بود

 

 

خبرنگار افتخاری

محمد علی طاهری

ارسال نظرات