انعقاد قرار داد یک هزار و ۴۰۸ واحد مسکونی با بانک برای اخذ تسهیلات خودمالکی در استان زنجان

زنجان_ رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه‌و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه سهم استان زنجان در بخش خودمالکی در طرح نهضت ملی مسکن ۱۲ هزار واحد مسکونی است،گفت: تنها یک هزار و ۴۰۸ واحد مسکونی در استان منجر به انعقاد قرار داد با بانک شده است.
کد خبر: ۹۵۸۰۷۹۲
|
۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳

 

انعقاد قرار داد یک هزار و ۴۰۸ واحد مسکونی با بانک برای اخذ تسهیلات خودمالکی در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، بهزاد کردلو با بیان اینکه ثبت‌نام برای اخذ تسهیلات خودمالکی از اواخر سال ۱۴۰۰ شروع شده و همچنان تداوم دارد اظهار داشت: در حال حاضر بیش از ۱۰ هزار پروانه ساختمانی صادر شده است.

وی تعداد واحد معرفی شده در بخش خودمالکی در استان زنجان به شبکه بانکی را ۴ هزار و ۵۵ واحد مسکونی اعلام کرد و بیان داشت: در این راستا از این تعداد یک هزار و ۴۰۸ واحد مسکونی منجر به انعقاد قرار داد با بانک شده است.

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه‌و شهرسازی استان زنجان، گفت: در حال حاضر سقف تسهیلات ۵۵۰ میلیون تومان و با کارمزد ۲۳ درصد و ۲۰ ساله است و در جلسات شورای مسکن به ریاست استاندار، نسبت به پرداخت تسهیلات مذکور توسط بانک‌ها تاکید شده است و در صورت عدم اعطای تسهیلات از سوی بانک‌ها جرایمی نیز در قانون جهش تولید مسکن در نظر گرفته شده است.

کردلو تاکید کرد: با همکاری بانک‌های عامل، پرداخت این نوع تسهیلات فرصت بسیار طلایی برای خود مالکان است و با این میزان تسهیلات بانکی، متقاضیان می‌توانند در زمین خودشان اقدام به ساخت‌وساز کنند.

وی یادآورشد: زنجانی‌ها می‌توانند به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به آدرس https://saman.mrud.ir/ مراجعه کرده و از تسهیلات خود مالکی استفاده کنند.

فاطمه عسگری

ارسال نظرات
آخرین اخبار